1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    met je eens,,

    en dan is defend het leukst, dat is echt met elkaar gamen .

    maar dan merk je ook hoelang 20 minuten duurt :)
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Ik vind het leuker om em op 10 of 5 minuten te zetten, dat is leuker voor de spanning..
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu colonel met 2 bars ik vin het niet egt super langzaam gaan ofzo had het wel wat langdradiger verw8.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ben nu pas sergeant met 2 bars..
     
  5. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    voor het attacken hoef je nu niet bepaald tactisch te werk te gaan hoor :+
    vindt het zeker wel leuk om te doen, maar dan toch het liefst defenden. Dan is het nog een uitdaging om te winnen, als je attacked win je in de praktijk altijd.
    Laatste tijd win ik ook wel regelmatig met defenden, omdat we dan gewoon goed samenspelen (al zit ik de helft van de keren, met maar 1 teamgenooit in private chat dan :9).

    Maar heb jij een beetje goede tegenstander bij team sharpshooter moet je ook goed gaan samenwerken hoor.
    Bijvoorbeeld op streets, als je vast wordt gezet in je spawn, moet je echt goed samenwerken om er nog uit te komen...
    Maar ook om iemand goed vast te zetten moet je goed samenwerken...

    Gewoon altijd tactisch werken, en je kans om te winnen, is plotseling verdubbeld :+
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Gast weet je hoe langzaam jij gaat...
     
  7. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik de achievement "Rainbow Six Legend" ook halen door het (met z'n vieren) in co-op uit te spelen?

    want anders ben ik volgens mij zo dood:p
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    als je in defends team zit en je werkt niet samen hebben ze zo het pakketje.. en zitten ze voordat je kan knipperen met je ogen op de helipad:+
    en als je die in je 1tje wilt overnemen.... de persoon die dat kan moet ik ook nog tegenkomen..

    en als je attack bent en de defenders zitten op de helipad met zn 3e is het ook knap als je het in je 1tje weer terug kan nemen... die moet ik ook nog tegenkomen die dat kan:9
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    het geeft wel een kick om met 6 mensen de helipad te bestormen en dat ventje net op tijd uit te schakelen..
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit er ook aan te denken om dit spel te kopen. Is de single player een beetje leuk? Want daar let ik toch wel het meest op.
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de single player is zeker leuk. Alleen moet je er wel van houden om tactisch te werk te gaan, in plaats van gewoon rennen en knallen, zoals bv in GoW.

    Al moet ik toch zeggen dat ik zelf veel meer op de MP van dit spel zit, maar de SP is zeker de moeite waard.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hell yeah maar online is ie nog veel beter
     
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    pffff...... ik heb de game nu een paar weken maar nog niet eens gespeelt.
    Ga het morgen eens spelen.
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het over het attacken, bij attack en defend, waarvoor je niet tactisch te werk hoeft te gaan. Bij de andere speltype etc allemaal zeker wel!
    Maar bij aanvallen, hoeven de defenders maar 1 fout te maken, en je hebt het pakje al...

    en in je eentje het helipad overnemen is best te doen hoor, niet in 1x misschien maar het lukt echt wel.
     
  15. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    is goed te doen,

    je neemt gewoon flashbang en frag mee dan kom je er van eigens ..

    ze zitten altijd bij die helicopter bij die staart of bij die cockpit of helemaal achterin of ze zitten bij die boxen .

    dat is zo voorspelbaar :)

    wij hadden nog 10 seconden en de package lag op het randje van extraction point, ik gooide aleen smoke, en een flashbang en ik kon zo scoren terwijl er 4 of 3 man daar waren..

    vind het wel zielig als je defend bent dat je weinig kans hebt ok op de helipad , want de attackers respawnen al daar vlak bij , dan hadden ze de map nog ietsjes groter moeten maken daarvoor vind ik :)
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok, dan moet ik het maar kopen.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    maar als het defend team beneden goed zijn werk doet dan is het makkelijk te doen...
    kunst is ieder1 gewoon goed te verdelen.
    wat meestal goed werkt is de trappen te verdedigen, bij de roltrappen 2 zetten, bij de achterste trappen 2 en dan nog in de kluis 2... je hebt als defenders boven eigelijk helemaal niets te zoeken...
     
  18. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal doe ik het zo: 2 roltrappen(die lange gang weet je wel)... 2 kleinetrapje(mag ook in de hutjes daarvoor zolangs maar niet de vault in kunnen) of allebei 3 en altijd de rest joker... loopt overal en als er iemand dood is wisselt hij hem tijdelijk af...
     
  19. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    met c4 werken , bij de deur van de liften, bij die backstairs, daar beneden control room ook een c4 leggen, je wacht in je 1tje , en boem..

    1 vault,

    1 bij de backstairs,

    2 bij de liften

    Gebruik ook de motion sensors , bijvoorbeeld bij je stawn bij kenoroom dat je die motion plakt dat hij naar de backstairs gaat.
    plak 1 bij slotmachine als ze uitkomen bij de raam dat je ze hoort, en bij de lift,

    en dan gewoon goed samenwerken en zeggen waar je dood bent, als je 1 iemand ziet,

    meestal weet ik al gelijk als ik in 1 room zit, die zeggen niks, meestal aan hun namen..

    weetje wat ook treurig is, heb je zogoed met elkaar gewerkt , laatste 2 minuten hebben hun dat pakje toch net kunnen pakken...

    ook wat je moet doen als hun op de helipad zijn gewoon doorlopen bij de middelstairs en schieten niet gaan bukken of wat gewoon doorlopen als je dekking gaat zoeken heeft de assault team voordelen omdat je vlak bij hun stawn bent .

    en dan speel ik ook welleens team sharpshooter maar dat is niet echt zo goed samenwerken hoor.. is gewoon kil jou tegenstanders meer niet ..

    daarom kies ik meer voor attack & defend ,, en dan defenden :)

    zoals Elite Crow NL zij laat de rest als joker diennen , laat hun verkennen waar ze komen en schiet ze maar neer.

    tip is ook maak een c4 domino bij dat pakje,

    gister was echt een leuk en eng potje , bij ons ware er al 4 man weg, dus waren we met 3e over , en assault team had er nog 6, wij hadden nog gewonnen heel het potje waren hun ons de baas en toen op de helipad wij,, c4,motion sensors 1 sniper, 1 op de helipad, eentje gewoon daar rond laten lopen en hij ziet maar.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    meestal als ik in de defend zit en er zitten 4/5 man op de helipad van ons dan pak ik een sniper en ga op de linker repel zitten, dan kan je heel makkelijk zo 6 kills hebben want zij gaan alemaal proberen de helipad zien te clearen. en dan gaan ze allemaal op de trap staan nah, met je psg1 is dat zo opgelost.. meestal spawnen dr dan 1 of 2 wel bij jouw zodra ze weer terug zijn maargoed... jij bent daar zo weer boven
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina