Ik heb dit spel gespeeld op de pc en vond het echt een ontzettend goed spel. Alleen kwam ik niet voorbij een van de laatste levels, als je op die dam zit in zo'n klein gebouwtje terwijl een van je maten aan het hacken is en jij hem moet verdedigen. Dat is echt zo bizar moeilijk. Maar is er eigenlijk al wat meer bekend over R6: Vegas 2? Ik ga die waarschijnlijk wel kopen voor de xbox360. Edit: Crap ik zie net het topic voor deel 2
Dit was TDU vs Killerarmy TDU: Ik, Starsix, Juttertje, TDU xRESPECTx, TDU xDisrespectx, TDU xSPYKEx. Killerarmy: Uvealnine, Unsightedleo, WildStevie, Stancha, Vinkie en Mr PresidentXXX. Subs: KillahPriest en pomp1. Maar dit is echt al van heel lang geleden. Ik heette toen nog COVERtheDUTCH en Starsix PSYCHOtheDUTCH enz. Die C4 op 0:42 kan volgens mij alleen Starsix verzinnen
Hallo.. Ik ga misschien dit spel kopen, ff een paar vraagjes: 1) Hoeveel maps zijn het, en zijn ze een beetje te pruimen? 2) Wordt dit spel nog wel een beetje gespeeld? Blijft het lang leuk? Bedankt alvast.
Als de mensen die dit spel nog (redelijk) vaak spelen even in het Xbox Live Gaming forum kijken. Staat een goed topic om de host a 16 player match achievement te krijgen. @Sherman: 1) Weet ik zo niet precies, zeker een aantal sterke maps. 2) Ik zelf speel het niet zo vaak meer, maar er zijn genoeg mensen die dit online spelen. Zelf vond ik naast de missies en online, de T-Hunt maps (singleplayer) op Realistic, zitten paar pittige levels tussen, heel leuk om te doen. Ga binnenkort ook maar weer even online spelen.
1 ) In het originele spel zitten behoorlijk wat maps, maar in multiplayer worden er maar een paar (4?) vaak gespeeld, de andere zijn meestal te groot. Verder zijn er nog mappacks te downloaden op marketplace, maar die worden eigenlijk ook nooit gespeeld. 2 ) Niet echt, de serverlijsten zijn vaak nogal leeg, sommige mensen hebben het spel weer opgepakt omdat Vegas 2 er aan zit te komen. 3 ) De singleplayer is erg leuk, maar voor de multiplayer zou ik dit spel niet meer kopen. Over een maandje komt deel 2 uit en zul je online vrijwel niemand meer tegenkomen.
Hey, Wat ik al een paar keer met RB6 heb gehad, is dat het online na een tijdje bij mij vast loopt? Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Heb het alleen met dit spel.
WTF man. Ik zit nu echt tegen het eind in de campaign. Ik wil C4 gebruiken, maar heb dat inprincipe in Vegas amper gebruikt. Dus dit snap ik niet. Ik gooi een C4 met B, dan wil ik de overige 2 charges ook ergens plaatsen...maar hoe? Want B betekent ontploffing ...ik snap niet hoe ik die andere charges plaats. wtf?
Volgensmij kan je maar 1 C4 per keer? Anders moet je even in je inventaris kijken , of je nog een andere C4 kan selecteren.
Ik ga vanavond om 9 uur met een paar Britten proberen de "Master of Ceremonies" achievement te halen maar we hebben nog niet genoeg man. Dus ik vroeg me af of er hier nog mensen zijn die willen helpen en/of die achievement ook willen halen. Mensen die mee willen doen kunnen me toevoegen op live. Mijn gamertag = Terminator T99 .
Ik ga vanavond beginnen aan deze game en natuurlijk proberen om enkele achievements te scoren! Mijn vraag is dus: op welke moeilijkheidsgraad moet je hem uit spelen om meteen alle missie-achievements te halen? Dus hetzelfde als bij COD4 bijvoorbeeld, als je alles op veteran uitspeelt haal je meteen alle achievements die daarop slaan.
Ik weet niet of mensen nog wel is in deze thread kijken, maar ik wil de Master of ceremonies achievement halen. Kunnen mensen mij hierbij helpen?