1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk vind ik Vegas veel geslaagder dan Vegas 2. Qua levels helemaal. Vegas 2 is grafisch scherper maar de levels zijn lang niet zo interessant. Ik ben echt benieuwd wat ze gaan doen voor de volgens Rainbow Six. In elk geval zal het geen Las Vegas meer zijn.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Niemand Rainbow Six Vegas met me spelen voor die achievement waar je alle maps op alle gamemodes moet spelen..:mad:

3. Desarn

Desarn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt er allemaal Rbsv2? Full time? Komt toernooi aan!?

4. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Remco

Remco Guest

Kickerdekick. Nu er weer een xbox komt, koop ik uiteraard het spel dat mij meer dan 6, 700 uur heeft bezig gehouden: Rainbow Six: Vegas.

Ik hoop dat de servers nog een beetje vol zitten, want wat was dit een geweldig spel. Samen met een vriend gaan we weer een race naar de elite-rank doen, aangezien we allebei een nieuwe xbox hebben.

6. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu ik dit topic zag staan maak ik meteen van de gelegenheid gebruik om het volgende te vragen:
    heeft er iemand toevallig tips om de missie voor de missie met de dam tot een goed einde te brengen?
    Ik bevind me in een soort operazaal denk ik, en mijn teamgenoot moet datagegevens van een laptop die daar staat afhalen, ondertussen worden we echter langs alle kanten beschoten en ofwel ga ik zelf dood, ofwel wordt de laptop zodanig beschadigd dat ik de missie dus opnieuw moet doen.

7. Remco

Remco Guest

Tsja, ik kan je maar 1 tip geven en dat is gewoon goed en zuiver schieten. Point and shoot:9. Tsja, het is een kutstukje inderdaad, maar niet onmogelijk.

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wow, een sterke game van een tijd geleden. Online wel een beetje nep met de automatic shotgun (Weet niet of dat ooit gefixed is...). Deze game uitgespeeld op realistic :) door wel een hele simpele manier. Gewoon shield + deagle :).

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb interesse! :D Ik zal je een privé berichtje sturen en je toevoegen, aangezien ik zie dat je de achievement (nog) niet hebt.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik wil er eventueel morgen avond ook mee doen! :)

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij heb ik ook jou toegevoegd aan mijn vriendenlijst. Hoe laat spreken we morgenavond af? We moeten er rekening mee houden dat het ongeveer 2 uur duurt.

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, oude game is oud. Maar nog wel goed!

Ben bezig met alle online Achievements halen, maar daar heb je toch echt elke keer 6 personen voor nodig. Zijn er nog mensen die een paar sessies willen doen? Want dan kunnen we dat mooi met elkaar doen voor bijv. de bom planten & defusen, etc.

Per dingetje met z'n 6en doe je er zo ongeveer 1-2 uur over, dus dat valt wel mee, als je wilt kun je ook nog een paar kills tussendoor krijgen en dat tikt dan ook mooi aan.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Heb deel 1 (dit deel dus) al een tijdje geleden uitgespeeld, maar weet nog heel goed dat er 'To be continue' stond..wil nu deel 2 gaan halen (is geneens een topic over??) die nu bij Bart Smit 14 euro is.
    De moeite waard en/of is ie nog ergens goedkoper te krijgen??
    Wil hem alleen voor de Singleplayer, Multiplayer doe ik niet.

14. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Nou..ik vond persoonlijk deel 1 een stuk sterker maar dan vooral de multiplayer :+ Singleplayer is wel de moeite waard imo, vooral als je het co-op met iemand doet :)

Ojah en xeno, ik wil best een paar sessies doen als je ze nog niet allemaal hebt....samen met een vriend evt, zouden we al met 3 zijn.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Hoelang duurt ie? 5u zeker? :+

16. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik had hem in een avondje met een vriend uit... laatste lvl (alleen het eind) is heel frustrerend btw.. lagt als de pest (wist niet dat het in singleplayer mogelijk was :+), bijna niet te doen. Toen ik het later op realistic speelde, was de lag minder8)

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    nja co-op doe ik niet.
    als die singleplayer net zo leuk en lang is dan deel 1 haal ik hem wel voor die 14eu. :)

18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doen, Single Player is goed, en wordt nog veel Multiplayer gedaan, waaronder ik veel de laatste tijd. \o/

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wordt dit spel nog gespeeld online? aangezien ik vroeger alle rainbow six online heb gespeeld tot en met deze. zit er weer aan te denken om weer eens een paar maanden xbox live te kopen. maar is dit dan nog een spel dat gespeeld wordt? of alleen maar vegas 2? ook heb ik modern warfare gespeeld. maar dat vond ik toch minder.

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ben ook wel benieuwd of het origineel nog veel word gespeeld ...

Ik weet wel dat er in Vegas 2 nog wel mensen zijn die dit spelen , maar ergens vond ik deel 1 qua mappen veel toffer !

Deel Deze Pagina