speel het nog wekelijks, wel natuurlijk minder servers dan vroeger maar er is nog steeds genoeg keuze
Heb deel 2 al een hele tijd niet meer gespeeld, dus dat kan ik niet echt vergelijken. Ik heb in ieder geval altijd keuze uit genoeg servers. Zelfs doordeweeks zijn er altijd nog genoeg mensen.
deel 2 is altijd nog erg druk, alleen zijn en ook veel matsches waa geboost wordt. hoe het met vegas 1 zit weet ik niet..
Boostpotjes kom ik vrijwel nooit tegen, ligt er ook misschien aan dat je de meeste achievements met 2 personen binnen enkele minuten kunt halen
Ik kan je vertellen dat vegas 2 nog zeker veel gespeeld word ! Van de week weer opgepikt en is echt weer ouderwets tof , wat een verademing weer En zijn nu ook alleen maar echt serieuse spelers , dus dat is ook wel tof. Ik heb Vegas 1 via MP gekocht , dus die ga ik ook weer spelen , want daar waren ook een paar toffe maps in. Ik weet nog goed in de tijd van de xbox (1) dat we altijd nog een hele groep mensen altijd Black Arrow speelde.
Nou nou sinds de game gratis is geworden, zijn de servers weer volgestroomd maar om te zeggen dat het nu een verademing is, nee niet echt. Allemaal mensen die geen idee hebben wat ze doen, lopen de verkeerde kant op, proberen het eigen team af te schieten en het ergste is nog wel dat ze allemaal grenades aan hebben staan in hun server, waardoor het 1 groot bombardement-feestje wordt Naja het hele team met een mk23 afschieten is dan wel weer leuk
Nu nog Oblivion gratis doen. Nee hoor, leuk voor de fans en een granatenfeest heb ik niet meer gezien sinds World at War, maar dat was eigenlijks meer irritatie.