1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Unreal 3.0!

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Verwacht dat dit wel goed gaat komen...
    Althans, van wat ik er nu allemaal van zie! :)

Ben benieuwd naar de DEMO. Je schijnt namelijk echt tactisch aan de slag te moeten, en ook daadwerkelijk gebruik maken van je Team genoten!
    Volgens mij tof onderdeel van de gameplay, als het goed is uitgewerkt:)!

3. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
    Het filmpje ziet er weer erg goed uit! Het laat vele variƫrende omgevingen zien waar je verschillende dingen kan toepassen. Zag er ook super uit, de stad vanuit de heli.

Ben ook er benieuwd naar de demo! Iets om naar uit te kijken als ik terug kom van vakantie. :cool:

4. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zeker zeggen dat Vegas meer Rainbow Six 3 is dan Lockdown... Vegas is dan ook geheel NEXT GEN gemaakt, waar Lockdown een port van de PS2 versie was... =(

Vegas demo komt 23e op Live beschikbaar, ben erg benieuwd wat jullie er dan van vinden.

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    In het volgende Gamespot filmpje wordt ook gesproken over een Multiplayer demo. Is er al een datum bekend wanneer deze gereleased gaat worden? :)

6. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    nope, nog geen datum bekend intern. Wel dat de demo nog voor release (23 nov) uit moet komen. MP is te belangrijk voor Rainbow Six om voorbij te laten gaan!

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ! die komt er dus wel :)

altijd goed om van iemand van UBI zelf te horen :)

voor mij is Ubisoft nr 1 qua spellen uitgeven .. kwaliteit staat daar hoog in het vaandel en dat is ook echt te zien aan de producten !

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Nieuw Mulitplayer filmpje. Met beelden van de nieuwe versie van City Street Large! \o/

Best aardig om is te bekijken :)

Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Shit :cool:!
    Deze game ga ik toch echt halen denk ik!
    Als je echt een Squad maakt, waarbij je goed samen speelt kun je van deze game echt iets aparts maken!

Ook hoe ze via die ramen komen :cool:! Eerst er door heen schieten, en later in het filmpje gewoon naar binnen stormen!

Begin steeds meer interesse te krijgen, en denk dat ik deze game ga halen! Zoniet met de release, dan wel ergens later op de Xbazaar!

10. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah mijn gedachten zijn de laatste weken ook helemaal veranderd over deze game , Ik ga hem zeker kopen samen met GOW en COD3 en FEAR dan heb ik 4 lekkere shooters :)

11. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al gezegd van af het begin dat deze game werd aangekondigd en ik zeg het nu weer.....

Rainbow Six is tha bomb!!

12. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    yup , ik hou mijn hart nog steeds vast over het MP -cover gedeelte maar toch :D , deze word vet!

Xboxworld squad maken?

13. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    en de pc word weer afgescheept met n port -.-

ubi moet weer terug naar de roots van de eerste r6 ( op de pc ja, niet r 6 - 3 ) met echte sim gameplay :)

hoop dat die port naar pc nu wel goed afloopt want LETdown was ook n port, toen is heel de oude r6 pc community ineens gestopt met spelen ( was zowiezo n kut game maargoed ) naar mijn idee focust ubi zich nu teveel @ console, terwijl de oude r6 fans gewoon weer n echte tactical planning shooter wil, onder andere ik :)

Wat ik ook heel gaar vind van ubi, Kondigen ze aan dat de pc versie helemaal apart word gemaakt, en weer naar de roots terug gaat.... krijg je daarna van hun te horen, ja tis n port van Vegas, n maandje voor de release.... verder geven ze ook helemaal geen info over de pc versie etc....

maargoed, dit is natuurlijk een 360 forum ^^, verlang alleen zo terug naar oude r6 gameplay, en veel met mij :)

hebbet n beetje gehad met UBI wat betreft R6, moet terug naar Red Storm Entertainment. Voor de rest wel niets dan lof over UBI, alleren dat hun community support erg brak is :)

14. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja is goed ik haal L!ve gelijk als ik deze game heb gekocht.

15. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer ziet er goed uit, in dat filmpje zijn alle kills vanuit covermode gemaakt hoop dat dit niet nep word na een tijdje.

16. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo zou toch 23 oktober uitkomen? weet bijna zeker dat ik dat ergens gelezen heb afgelopen weken... Zit echt te twijfelen deze game nog te pre-orderen dus een demo zou mooi zijn...

is lastig in een maand tijd: PES6, Gears, Rainbow Six, Tony Hawk en NBA 2k7...

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dat filmpje! city street large! die map vind ik echt helemaal geweldig! en om te zien hoe je favorieten map er nu next-gen uit ziet is echt tof!

18. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er zeker wel goed uit...
    alleen een schild:confused: RBS goes counter strike...

Maar ziet er zeker goed uit.. ga ik ook zeker halen dit spel...
    (maar pas na mijn schoolexamens:+ )

trouwens als je reserveerd bij replay: gratis faceplate van dit spel erbij

19. mars15

mars15 Guest

ja goed plan. Ik haal bijna zeker Las Vegas ook in het begin

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Deze ga ik ook zeker kopen:D

Maar ff over Replay:
    Wat is hun site?
    En voor welk bedrag verkopen ze het, inclusief die faceplate?
    En is er al een afbeelding van die faceplate te vinden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina