1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Raar, want Ghost Recon AW en SC DA zijn bloedmooi. Die zijn toch ook van Ubisoft, dus het is wel wat vreemd. Vind ik wel een teleurstelling, ik zal straks mijn eigen mening even vormen als ik dadelijk zelf ff speel.
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Ik haak af waarschijnlijk
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat bedoel je met speelt zwaar???

    En volgens mij is dit ook een vrij oude demo, kan je aan sommige dingen wel zien. Footage op internet bijvoorbeeld is veel scherper en mooier....maar ja...ik heb dan wel een pracht van een beamer, het is geen HD beamer.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    zwaar bedoel ik mee, traag ogend, ik weet dat het de kracht er van juist is, maar bij deel 3 was dit beter
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is het een pre-X06 build. Op zich wel jammer, want het is waarschijnlijk niet representatief voor het eindproduct. Kan toch een verkeerde indruk wekken.
     
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al is het een pre-build ik vind m stoer (heb m ook al maand geleden gepre-orderd. Speelt lekker, je wapens zijn niet meer zo groot als in RS 3 dat ze het halve beeld vullen en het richten, schieten en raken voelt gewoon goed! Enig minpuntje is het vage effect als je beschoten/geraakt wordt, dat ziet er niet mooi uit...

    Hoe geef je trouwens Zulu go code?
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zijn alle levels (vrijwel) lineair in Vegas net als de demo of krijg je ook nog vrijheid zoals in Raven Shield (PC)?
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt lekker moeilijk op 'realistic' ik zit nog steeds bij het stukje waar het echt donker word en je gewoon de nightvision MOET gebruiken. Ik lach me rot om dat gebrabbel van de badguys, en die scheldwoorden. Geluid is ook super.

    En dat 'taggen' is geweldig, al helemaal wanneer je onderste boven hangt bij een raam ...maar vooral als je twee deuren hebt..snake cam , even 2 gasten taggen, je teamleden naar de deur sturen en hun een commando geven, alles werkt gewoon perfect.


    Heb op de IGN forum iemand van UBI een PM gestuurd....zijn reactie >

    It is hard to say. It is pretty far along but no where near final...it was submitted to MS and OXM two months ago.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  9. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk al bekend met hoeveel man dit spel online te spelen is?
     
  10. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    met 16 spelers dacht ik
     
  11. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben verliefd geworden op het spel na het spelen van de demo :)
     
  12. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat het live gedeelte eruit zien? Is het ene team terrorist en het andere rainbow...?
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    2 rainbow teams gewoon denk ik. Blauw tegen rood zeg maar.
     
  14. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    het fijne aan dit spel is dat je bv gewoon achter een muuurtje kan gaan zitten een peukje opsteken en is even goed gaat kijken hoe je het gaat aanpakken

    no rush zegmaar
     
  15. Zipa

    Zipa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Hhah klopt.. ik maak er ook graag gebruik van..

    Ik heb wel vaak dat ik eerst ga en mijn teammaten later laat komen zeg maar, Bijv. met heb abseilen en ladders klimmen.. ga ik altijd eerst naar boven..
     
  16. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ik laat juist m'n teammaten als eerste gaan, kunnen die de kogels opvangen mocht er iemand in de buurt staan :eek:
     
  17. Likwit_Snake

    Likwit_Snake Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe lol }:] Ik heb m net ook gespeeld en hij is echt super. Alleen jammer dat ie alleen breedbeeld is, aangezien ik nog zo'n 'oude' tv heb... Maar die game zuigt mij er echt helemaal in, echt strak \o/
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Wooh ik vond rainbow six nooit wat maar deze demo speelt toch wel heel lekker:thumbs: Ga deze zeker aanschaffen op 16 november 8)
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze gaat zeker aangeschaft worden , beetje wennen aan de controls maar dat gaat helemaal goed komen.......
     
  20. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Draait deze game nou op de Unreal 3 engine?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina