1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Likwit_Snake

    Likwit_Snake Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, een aangepaste versie dacht ik. Ziet er echt prachtig uit. Alleen soms nog wat framedrops.

    En ik had ook dat ie 2 keer gewoon vast liep in de demo (ik moest mn 360 dus opnieuw opstarten). Ik denk dat dat toch aan mn 360 ligt, want ik heb t ook bij Saints Row en PGR3 dat ie vaag doet/vastloopt.
     
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    neej ligt niet aan je 360 , mijn 360 loopt nooit vast alleen als ik te lang Rainbow demo speeld dan loopt ie vast ;)
     
  3. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het niet erg veel aan, maar ik hou ook absoluut niet van team-based games. GRAW was ook echt niks voor mij... Nee, ik hou het wel bij Lost Planet :)
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een stukje dat op GRAW lijkt, wanneer ze bij Mexico zijn. Ziet er wel beter uit dan Graw.
     
  5. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist ook een vastloper gehad. Op het punt waar je die ruimte moet binnenvallen d.m.v. een 'frag and clear' of 'open and clear' met o.a. terroristen op van die loopbruggen.
    Toen het op een gegeven moment iets te druk en te hectisch was bleef ie gewoon vasthangen en de controller bleef trillen totdat ik de 360 opnieuw opstartte.

    Ik hoop van harte dat dit foutjes zijn die in de volledige versie niet voorkomen. Want het spel speelt zich zeer lekker d.m.v. dat dekking zoeken met de linker trigger. _O_
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mm, kheb tijdens t spelen van de demo geen 1 vastloper gehad :{

    kvind vooral de flashbang actie erg mooi gedaan, ik liep perongeluk de kamer in waar mijn teammaten een flashbang in zouden gooien. maar dat ziet er wel stoer uit :p

    kga tenslotte al 2 games kopen... dus ik denk dat ik met deze nog wel even wacht na de release. is wel een toffe game
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag voor de eerste keer gespeeld!
    Jammer dat het een SP demo is :), wil ook graag dit spel eens MP ervaren...

    Vind het echt super spelen. Veel leuker dan ik had verwacht...
    Ik ben ook meteen op realistisch begonnen, wat wel erg tof is!
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb nog geen een vastloper gehad, ligt dus aan xbox of aan de demo?!? kan dat?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik ben er nu zeker van, al was ik dat gisteren al ...maar nu nog veel meer.
    Deze demo is FUCKING vet, godomme. En idd, "realistic" is the way to go, en niet anders :p.

    It's the little details ....ik had vanavond de demo uitgespeeld...en later kreeg ik er weer zin in, gewoon dingen uitproberen, bekijken, en daardoor kom je achter nieuwe dingen. Maar ik ging eerst een beetje klooien....ik had mijn team op hold gezet en ik gooide een smoke grenade, zodra die ontplofte deden mijn twee teammembers gelijk hun goggles op, en dat vond ik een heel erg toffe detail. Of kijk naar hun kleding en alles wat erop zit, wat een detail .

    Ook het commentaar van de tangos is heel gaaf, niet overdreven of dom....gewoon tof en je kan er soms om lachen ook.

    Ik gooide dus bijvoorbeeld een smoke grenade richting een niets vermoedende tango, en volgens mij stuiterde die granaat op het hoofd van die knakker...en hij ineens " Shit, asshole" en rende weg om te schuilen.
    En die gesprekken van tangos soms die ze met elkaar hebben, over een videogame hoe tof die was enzo...prachtig.

    En net wanneer je denkt dat je alleen maar vanaf rechts kan beginnen, en dus naar beneden moet lopen , langs dat muurtje enzo....blijk je links meteen in het begin een fast rope support ding te hebben, waardoor je dus op een andere manier de tangos kan aanpakken vanaf begin al.
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jupps...
    En zo heb je later in het leven nog zo'n keuze :)!

    Het is volgens mij straks in de Full game echt een gaaf spel. Ook online lijkt mij dit helemaal de bom.
    Toffe wapens, en een hoop mogelijkheden! Straks wanneer ik mijn HD tv heb, zal ik deze zeker proberen aan te schaffen! :)
     
  11. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel ziet er heerlijk strak uit op m'n HDTV.. :) Ik wil deze game al vanaf de aankondiging hebben, het hele Vegas sfeertje spreekt me erg aan :)
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit is echt een van de meest releaxte spellen die ik ooit gespeelt heb :D gruwelijk demo, veel details, mooi nagemaakte stad. ook vet als je in die helicopter zit, ga je vlak langs een gebouw met licht op het dak, en al het licht schijnt fukking mooi in de helicopter, de schaduwen kloppen. en eindelijk heb je je maten nog nodig ook. wat ik echt een heel mooi detail vind is als je je maten naast een deur zet, en ze hem laten Breach and Clear doen. dan rennen ze echt fucking relaxt naar binnen!
    Dit spel geeft echt een hele goede sfeer :D
    De AI is ook erg goed, en ik kan niet wachten om het volledige spel te proberen!! :D
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Weet niet welke demo jij hebt gespeeld maar ik vond die stad er dus echt niet uit zien. In-Game wel, maar die stad zelf...blurr :eek:
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, spel heeft nogal veel blur maar dat terzijde, voor de rest ziet het er namelijk strak uit. Het enige wat ik juist lelijk vond was de intro scene in Las Vegas, en dan met name de stad van bovenaf... :9
     
  15. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Las Vegas DE MOOISTE stad van de wereld redden van vervelende terroristen, een betere verhaallijn bestaat er niet.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind dat effect juist erg gaaf, kijk eens naar al die lichten en hoe die je verblinden, doe dat s'nachts eens in het echt..dat wazige effect in je ogen wat je krijgt als je in verlichting kijkt...is juist zeer realistisch.

    Anyway....

    http://www.xboxyde.com/news_3738_en.html

    Nieuwe footage van een preview build versie....ik ga het echter niet bekijken, ik wil vanaf nu geen enkel nieuw level meer zien, daar wil ik zelf achter komen :)
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste instantie dat ik deze game speelde dacht ik nog van Hmm ik weet het niet .. maar ik heb nu net deze demo helemaal doorgespeeld en ben echt van DAMNN wil meer !! speelde hem op realistic en was nog goed te doen .. vind het heel vet gedaan dat je je maten opdracht kan geven om eerst die ene terrorist en dan die 2de ..vind de graphics ook meer dan goed .. vooral als je zo´n gast tegen de muur heb geschoten , Dikke bloed vlekken op de muur !

    en misschien dat ik deze game wel eerder ga halen dan Gears of War .. ik ben nog aan het twijfelen ..me bankrekening houdt een keer op he :p
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    hoe moet dat taggen, mij lukt dat niet,(mijn bevelen komen niet verder dan assault,stay here,follow me, en klim op die ladder) :)
     
  19. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat je bedoelt eerst dacht ik ook van nou misschien ga ik deze halen als ik geld overheb ofzo. Maar na deze demo ga ik hem zeker halen*)
     
  20. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op een terroristje richten en de BACK knop indrukken (links van de guide knop). Werkt wel lekker als je eerst de snake cam gebruikt (naar een gesloten deur lopen en dan op de onderkant richten en op A drukken) en dan je teammaten de deur laat openen en de kamer erachter clearen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina