1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    sponseren? gewoon geen wii denk *)

2. shapezzz

shapezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe misschien dat het te donker is ofzo, straks nog eens proberen met meer licht in huis :)

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook sinds gisteren binnen via play-asia !

ik heb gisteren ff paar potjes online gespeeld ..en het ziet er echt heel goed uit ! vooral dat de map streets er weer in zit YEAH :D

ik heb dit spel toch vooral gekocht voor online ..en moet zeggen dat ik het er een stuk beter uit vind zien dan de demo !

Oja ..als mensen zin hebben om vanavond een pot te spelen met nederlanders onder elkaar dan houdt ik me aanbevolen ! voeg me maar toe , want ik ben vanavond vrij dus ga ff lekker een avondje/nacht R6'en !!

Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  4. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is belangrijk dat je oren goed zichtbaar zijn.

5. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus NOGSTEEDS NIET GVD! ik heb wel vandaag een spel binnengehad (GoW van Insane/Erret) maar deze nog niet! Hoe de fuck kan dat?

6. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    kan eigenlijk niet en gebeurt toch , noemen ze dan ook dikke pech......:'-(

7. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen post gehad vandaag dus is nog maar afwachten. Maar ik snap het niet want iedereen die hem via zuiderpark en gcshop heeft besteld heeft hem nog niet binnen. Volgens mij hebben die twee shops niks met elkaar te maken, dus moet het wel aan tnt liggen. Alleen krijg ik elke dag wel gewoon de normale post.

edit:

Chill heb hem BINNEN :p

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Of ze zijn gewoon masssaal gejat...

9. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt m, mooi zo, kzit nog te wachten op de post, zou eens tijd worden dan TNT m gaat bezorgen :{

10. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had R6 ook van Gcshop en had hem al op 30 november.

11. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij is ie ook binnen, meteen ff proberen mn kop in de game te krijgen

Edit/ Nog vrij lastig om t goed in de game te krijgen....

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is inderdaad wel vrij lastig om hem goed te krijgen ... hij moet wel licht zijn maar ook weer niet te licht !

wat ik wel jammer vind is dat je met je eigen gezicht geen bandana of pet op kan doen ofzo ?! hebben jullie hier ook last van ?

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game gehaald omdat recensie goed waren, maar verwachtte er geen extreme dingen van... gewoon een leuke toevoeging...

Maar dit is ongelofelijk, wat een mega relaxt spel...
    En ik ga het zeggen..... Ja ongelofelijk... Maar Vegas is mijn absolute nummer 1 en laat Gears achter zich!! (heb het sowieso niet zo op de multiplayer in gears (afgezien van co-op uiteraard))

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb de game ook, maar hij komt bij zeker niet boven GoW te staan. Het is een redelijke shooter maar minder dan GRAW en GoW. De MP is wel okay, veel mogelijkheden en veel te unlocken. Maar het spel doet het gewoon niet voor mij, heel vreemd. Wel jammer want RBS 3 en Black Arrow heb ik helemaal ziek gespeeld.

Ik ben nog lange niet klaar met GoW, dat ik hem donderdag haalde en een uurtje speelde en daarna weer GoW erin deed zegt mij genoeg. Ik had er meer van verwacht, ook op grafisch gebied. Op dat gebied vind ik games als GRAW en GoW de betere. Ook vind ik het nep als je geraakt wordt dat het beeld wazig word. Is niet echt realistisch vind ik persoonlijk.

Ga de game zo ff ruilen voor een ander spel.

15. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die blur is toch harstikke realistisch... als je door een kogel geraakt wordt, verwacht je dan dat je nog scherp bent?

16. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar de graphics vindt ik echt wel goed. Heb laatst GRAW gespeeld, de multiplayer en dat ziet er zoveel "minder" uit. Vindt m beter dan GRAW, en iets minder/ gelijk aan GoW, maar eigenlijk zijn GoW en Rainbow niet met elkaar te vergelijken. Zeker een vet spel, vooral een room binnenvallen met je team vanaf verschillende punten!

17. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Online Demo gespeeld , en sinds een paar dagen Gow binnen.
    Gow vind ik online versus gewoonweg Kut. Het gaat te sloom en vind het gewoon niet lekker spelen, de co-op is natuurlijk wel goed maar versus vind ik het echt niet. Rainbow six online (demo) vind ik echt super, het speelt gewoon goed. Denk dat ik het spel wel ga halen van de week :)

18. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gow online vind ik ook niet geweldig. Wat ik van de demo heb gezien van vegas leek het me wel leuk. Maar wat is die gametype dat je moet wachten totdat iedereen dood is. Das echt lame, zit je vaker gewoon 10 mins te wachten of zo.

19. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Mijne gelukkig niet, Ik heb hem gewoon binnen via Zuiderpark!:thumbs:

20. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dedicated Server, Ik had gisteren een Dedicated en telkens niet niet de archiefment gehaald, Had heletijd 15 lui in me room...8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina