1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de studio die Rainbow Six 3 heeft gemaakt die nu aan Vegas werkt. Maar intussen is al zoveel misgelopen met die Tom Clancy games, niet normaal. Ze maken het allemaal veel te toegankelijk voor de casual gamers. Third eye bij GR3, sprayen bij Lockdown.

    Als ze nu eens gewoon een remake maken van Rogue Spear en er het leanen van nummer 3 aan toevoegen. Boeien dat er een leanglitch inzat. Die leanglitch controleren was nu eenmaal de kunst. Halen ze bij Black Arrow de leanglitch eruit, is het plots veel makkelijker om te slowwalken en zit er ook nog eens drop glitch in. Dat Persistent Online Creation bij Lockdown was waardeloos, de wapens zagen er niet uit en de characters liepen te snel waardoor er nog meer auto-aim inzat dan nummer 3.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind als je een ladder op gaat een third-person view veel beter dan een First-Person view. Je hebt gewoon meer overzicht en dat is alleen voor de campers nadelig. Ik vind het wel leuk dat je net als splintercell gewoon om een hoekje kan staan en de vijand bespioneren zonder dat ze jou zien.

    Maar ze moeten het niet doen zoals in PDZ, daar was die shit echt nep. Je kon al op iemand richten terwijl je nog veilig achter een muurtje zat. PDZ was trouwens ook veel te snel en te simpel voor dit soort dingen. Het was gewoon zielig knallen met rocketlaunchers.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Om hoekjes kijken is iets voor Splinter Cell, er hoeft helemaal geen 3rd person in deze game. Het is al erg genoeg dat GR3 verneukt is door constant third eye gebruik e.d.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Rainbow Six is ook toch een spel waarbij je meer moet denken en voorzichtig moet sluipen?
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In singleplayer misschien wel, maar online is er nooit nadruk geweest op sluipen, zowel in gewone team survival als in clanmatches. Snelle gameplay gecombineerd met auto-aim, dat was het wel. Het is vooral het singleshooting (dat maar weinigen konden) en het aimen dat de game niet zo toegankelijk maakt als zeg maar ghost recon, waar het aimen zo makkelijk is als bij Unreal en die toestanden.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dan moest jij erg slecht zijn geweest is Rainbow Six, iedereen zat gewoon te campen en als je meteen op de vijand afstormt ben je het lul. Het eerste wat ik deed was dekking zoeken en heel langzaam van obstakel naar obstakel sluipen om op een postitie te komen waarbij ik de vijand makkelijk kon uitschakelen.

    Edit:
    Ik zie dat je je post al hebt aangepast :) .
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De meer ervaren spelers liepen rond en smackten/verasten en de noobies kropen rond met een A3, meer was er niet aan. Toevallig hoor ik bij die eerste groep.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar dat je de gameplay snel noemt vind ik vreemd, het was juist te traag. Voor de lange afstands gevechten was het geweldig maar de close combat was triest.
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat de close combat triest is is algemeen geweten en heeft niets met snelheid/loopsnelheid te maken. Dat komt gewoon door het aimingsysteem. Dat hebben ze bij Black Arrow aangepast, zodat er bij langeafstandsgevechten minder auto-aim is en bij close combat veel meer auto-aim.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    We zullen het wel zien of de third-person view een betere verbetering is of niet. Weet iemand of er een demo van komt en wanneer?
     
  11. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    dat third person bij bij ghost recon is echt chill vind ik had echt niet anders gemoeten
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    heb best zin in deze game :)

    demo plz
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik hoop dat ze de gameplay zo doen als in RBS3 en RBS3 BA, die laatste was echt zwaar klote... dus als ze het terugbrengen naar die stijl dan is het wel gruwlijk... ik verwacht alleen dat de release datum nog wel een stukje zal opschuiven zoals wel vaker bij de rbs serie het geval was
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het er echt goed uitzien op het filmpje :eek: zag er machtig uit! vooral die vlucht boven Vegas!! ik moest mijn kaak van de grond rapen. en gameplay zag er ook goed uit duss
     
  15. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Je eigen gezicht in Rainbow Six: Vegas

    In een podcast heeft Microsoft's Larry Hryb (Xbox Live Director of Programming) laten weten dat de Xbox 360 versie van Rainbow Six: Vegas gebruik zal maken van de Xbox Live Vision camera. Dit betekent dus dat je straks je eigen gezicht op het spelermodel kan plakken, zodat in de multiplayermodus teamgenoten en vijanden jouw eigen gezicht kunnen zien.

    Op het moment is Rainbow Six: Vegas het enige spel waarvan is aangekondigd dat het de camera zal ondersteunen; er zullen er waarschijnlijk snel meer volgen.
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    kan wel vet zijn, als het een beetje werkt tenminste. het blijft het plakken van een plat plaatje op een rond model.

    maar lache word het zeker :lol:
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje doelloos, ze hadden het beter op een teammate kunnen plakken :p dan zie je jezelf tenminste soms nog lopen. Het is FPS :p
     
  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zou ik nog niet al te zeker van zijn, kijk maar eens een aantal filmpjes, het lijkt alsof het ook gedeeltelijk 3e persoon word...

    maar opzich wel vet, maar of het echt goed gaat werken betwijfel ik.
     
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop wel dat ze het gwoon bij normale 1st person houde en niet als GRaw want dat zuigt
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dan heb ik slecht nieuws voor je :) !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina