1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zal nu vast ook wel een airport level hebben








    Aleen dan wel in Vegas :+
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Packshot van Rainbow Six:Vegas!(Europese) \o/

    [​IMG]

    En 3 nieuwe screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Can't wait for this one! :9
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, ziet er zeker strak uit, maar wat moet dat teken rechts onderin voorstellen? hoop dat dat toch niet in het definitieve spel zit...
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja dat zie ik vaker, maar dat zal vast wel de logo zijn van een bepaalde site ofzo ;)
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben erg benieuwd hoe dit spel op Multiplayer gebied gaat worden. Wordt dezelfde engine als die van singeplayer of krijgen we zoiets als met GRAW?
    Hopelijk spelen niet alle mplayer levels zich af in de stad en in het donker waardoor we ook maps als bijv airport 1, city street large, warehouse ed kunnen verwachten ;)

    Kan niet wachten om eindelijk weer ééns "verslaaft" te raken aan de mplayer spel, das namelijk lang geleden :)
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De game zal op een aangepaste Unreal 3.0 Engine draaien, dus grafisch wordt dit een lust voor het oog :) Over locaties en dergelijke is nog maar weinig bekend, maar daarvoor kom je volgende week ongetwijfeld meer over te weten op de Games Convention in Leipzig(check de thread van de Games Convention :+ )
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Hopelijk online het gevoel van rainbow six 3 _O_
     
  8. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een game die ik meteen ga pre-orderen :)
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen zo in las vegas zijn, en er zal ongetwijfeld ook ergens een warenhuis zijn, dus zou allemaal makkelijk kunnen, en denk ook wel dat er dat soort maps komen, waren toch wel de populairste uit de serie...
     
  10. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mogen ze zo Warehouse opnieuw erin gooien. Was naar mijn mening de beste map voor multiplayer.
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets van een release bekend, behalve 4de kwartaal 2006? Hebbe!! Hebbe!! Hebbe!!
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    yep , 19 november om precies te zijn :thumbs:

    ikke ook hebbe hebbe hebbe :+
     
  13. basovich

    basovich Guest

    komt deze game 30 sept 8)?? mooi:D. weet nog niet zeker of ik hem ga halen..er komen al zoveel games die tijd uit.
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Er is geen officiële releasedatum naar buiten gekomen.De ontwikkelaars hebben alleen gezegt dat de game ''Fall 2006'' zal verschijnen dus met de 4e kwartaal :b:
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Uh, neem er nog eentje :b:
     
  16. basovich

    basovich Guest


    geef hem aan degene die de startpost bijhoudt
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ah vandaar, stond een beetje raar na de post van 19 november ;)
    Ik weet iig niets over een releasedatum voor dit spel. Maar kwam Gears of War ook niet de 19e?? Anders ga ik kiezen, want 2 titels op 1 dag kopen vind ik een beetje overdreven
     
  18. basovich

    basovich Guest

    gears of war gelijk met de release van PS3: 17 november:).
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ga je Gears of War toch wel kopen ? :D Voor Rainbow Six Vegas staat de release nog steeds op Fall 2006, maar ik verwacht de game ook wel ergens in November.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met GoW schijnt de multiplayer erg vet te zijn, dus ik denk het wel. Als alleen singleplayer avontuur zou ik het niet halen. Maar Vegas krijgt toch wel de voorkeur. Ik denk dat ik dat wel een tikkie leuker ga vinden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina