1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's The Division 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Inmiddels verkrijgbaar voor 17 Euro, dus gisteren maar gekocht. Ik ben benieuwd, heb er eigenlijk wel zin in :) Alleen ben ik bang dat ik al die mods en skills wat te omslachtig gaat vinden, maar we zien het wel :)
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    huh is deze dlc betaald? ik heb die duurste editie dan is die voor mij gratis toch?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja en nee. Alleen het jaar waar je op dat moment zit qua DLC. Als het goed is straks of nu al jaar 2, kan je weer opnieuw lappen voor een pakket aan DLC. Het is een MMO en die content moet je bij alle MMO games opnieuw betalen, maar soms brengt het ook hele goede veranderingen mee, soms... dan. Ik heb zelf ook de UE versie van de game, maar als ik straks de jaar twee DLC wil moet ik denk ik weer opnieuw betalen. Dat was met andere MMO games die ik gespeeld heb ook al zo. Je betaald met de UE versie alleen voor de DLC van het release jaar of het jaar waar je op dat moment in zit. :)
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    waauw waauw waauw dan betaal je al 120 endan ook nog betalen voor DLC echt jammer man
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, gratis. Ik heb voor de game zelf 17 Euro moeten betalen. Dacht dat bij deze versie alle DLC gratis was en je alleen moet betalen voor een vroege toegang van de DLC en cosmetische items.

    https://www.windowscentral.com/what-division-2-year-one-pass?amp
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2020
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344




     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2020
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    ziet er vet uit ben wel benieuwd of ik er nog in kom al zolang geen division meer gespeeld
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Warlord er ook maar bijgekocht :rolleyes:

     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    is het wat ? staat sinds vandaag online ga hem ook wel kopen denk
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik kan er nog niets over zeggen, nog bezig met de story in DC :) Die bevalt trouwens prima. Vooral de sfeer in het level design vind ik erg goed.
    Ik heb wel een item gekregen om direct te levelen naar 30 en richting NY te gaan, maar ik weet niet of dat zonde is om te gebruiken.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is zonde om te gebruiken, al geprobeerd toen ik de DLC kocht. Je word max level in items ook, bijna een compleet pakket legendary's en bovendien, mits je hem eerder dan level 30 gebruikt, krijg je de progress achievements ook niet, ook al zeggen sommige sites van wel. :)
     
  13. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Game share werkt op 1 of andere manier niet.. alle andere spellen wel maar kan de dlc niet spelen hierdoor. En vertik hem apart te kopen.
     
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dag 2 dat het account gelocked is en niet kan spelen... well done ubisoft weer een perfecte launch.
     
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    nergens last van speelt heerlijk weg echt een goeie toevoeging dit !
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    2 Feb nextgen patch.

     

Deel Deze Pagina