Dus de update met increased faction experience etc is allemaal 1 jaar exclusive? Dacht dat het alleen de sniper was en 3 armor sets wat exclusive was en niet de rest.
Misschien moet ik me herhalen. EEN JAAR EXCLUSIEVE MEUK IS FUCKING ONZIN. Zeg nou zelf, als je een jaar moet wachten op een wapen, of gear ... dan ga je dat toch niet doen als de sequel uitkomt? Vind het prima dat je een Exclusive-Deal hebt met een consolefabrikant ... maar dit is te gek voor woorden. Een maand? Prima. Een jaar? Nee, rot op. Heb een jaar lang gekeken hoe de PS4 spelers met de Hawkmoon rondliepen. ... nooit meer Anway, ontopic; Hoe of waar haal ik High-End vandaan? Is dat specifiek een drop? Kan ik dat zelf maken? Welke DZ moet ik als eerste proberen? ... so many questions!
HE kun je krijgen van named bosses. Iedere named boss heeft de kans om het te droppen. In missies, PvE en in DZ. Sommige bosses kunnen specifieke wapens laten vallen. Dus ja, het is een drop. Maar, je kan het ook zelf maken, door in je BoO naar boven te lopen, naar de Phoenix Credit vendor. Deze verkoopt een aantal blueprints. Door deze te kopen leer je zelf het wapen te craften. Welke DZ als eerste? DZ01 natuurlijk.
Gewoon bij DZ1 beginnen. Hoe hoger je gaat des te hoger worden de vijanden zijn. Best wat je kunt doen is in een save house matchmaken voor de DZ verstuurd via Tapatalk
vanaf level 1 tot 30 in de DZ had ik 1 Demper HE gekregen en een Midas. Van level 30 tot 56 helemaal niks HE. En gister de eerste 3 bazen die ik afschoot van alle 3 een HE wapen, handvat en presatiemod... Ik snap dat het random is maar komaan
Vind die exclusives ook nep. Vind wel dat een wapen, cammo of outfits niet zo erg is. Maar gewoon DLC als timed exclusive is kut. Ik ben btw bijna level 30 in de darkzone. Maar heb ook nog geen HE loot zien vallen daar
Oplossing? Je tieten laten zien. Gegarandeerd loot! Wel je Kinect camera aanzetten en even gillen wanneer je d'r bent. Spoiler Sarcastisch... maar het mag wel hoor Xanny!
Een collega van me is level 5. Kan sinds vrijdag niet meer inlogge. Steeds een errorcode. Ubi ubi ubi.. what's goin on??
Lijkt me stug, die error werd/word veroorzaakt door o.a. een High End backpack. Ga je op level 5 niet redden.
Nou ik ben bang dat dat helaas niet gaat werken Aan volume geen gebrek hoor hahaha verstuurd via Tapatalk
Dat leek mij ook al sterk. Nou moet ik zeggen dat hij ook niet 1 vd slimste is. Dus wie weet waren de servers gewoon ff down?
Lees alleen maar excuusjes @Graveheart, dan zal er vast een andere lock-out bug zijn? Vreemd dat ze niet in kunnen loggen.