1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hotfix over 10 minuten, fix voor Mortar attack van de APC en zorgt er tevens voor dat de APC geen dmg meer pakt van normale weapons.

Blijkt dat er op Reddit al veel mensen zijn die na de patch van vanochtend hun complete karater kwijt zijn...
    Ubisoft 'is er mee bezig'.

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    De Incursion is moeilijker dan ik dacht :D. Wave 15 gehaald, maar de mobs bleven maar spawnen. Door slechte calls (niet te roepen hoe & wat) gingen we neer en was ik er ook meteen helemaal klaar mee :D.

3. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    In Wave 15 moet je ook zsm die bom dude neerhalen en de bom op de APC rammen.
    De enemies blijven namelijk spawnen deze wave.

Laatst bewerkt: 13 apr 2016
  4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja maar bedoel, of je Firearms, Stamina of Elektronics krijgt is nu ook random. meestal staat daar wel tussen welke die kan vallen. Nu staat er bij alle drie een ? vandaar haha.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, dit is de blueprint waar je het mee moet doen :) de rest moet droppen en dat is ook random.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik moet zeggen dat de DZ een stuk leuker is geworden, de kans is nu erg groot dat mensen HE spul mee sjouwen en daardoor meer rogues (kuch :+). Supply drops zijn ook leuk maar dan moet je even wat in een groter groepje gok ik zo :+

7. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
  8. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ik mag niet klagen
    Gisteren de dailys en Challenge mode gedaan en daarna met vrienden de DZ in.
    In totaal 356 PP en 3 Groene Items later was ik tevreden

verstuurd via Tapatalk

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Veranderd dat niet wekelijks welke groene loot hij verkoopt?

Supply drops zijn volgensmij niet geweldig. Gister 4 van die krengen geopend, 4 keer paarse loot. Het zou ervoor moeten zorgen dat meerdere mensen naar die drops toegaan en leuke battles uit komen. Maar voor paarse loot... meh.

En het klopt er dropt meer geel, maar ze hebben alles gewoon verplaatst. Paars is nu geel geworden en geel is groen geworden. Geel dropt voor het leven maar bijna allemaal 163 ilvl . En nu dropt groen maar heel af en toe wat eerst geel dus deed.....

10. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852

Stelletje prutsers zijn het toch ook..

Deze game (en dan met name op support / update vlak) begint echt een grote grap te worden!
    Oh nee wacht.. dat station zijn we zelfs al voorbij..

bulletproof010 vindt dit leuk.
  11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik snap niet hoe dit 'per ongeluk' kan. Alle dailies stuk, ok.
    Maar juist 1? Wtf man. Zoals @Flayner laatst al eens zei, het lijkt er steeds meer op alsof er gewoon niets getest word.

Vraag me af of @bulletproof010 alweer in kan loggen... :p

12. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Jij bent vals

verstuurd via Tapatalk

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Alsnog wordt er 300x beter en sneller gecommuniceerd dan Bungie :D

bulletproof010 vindt dit leuk.
  14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En 299 keer minder omdat Bungie niet zulke pauper-shit heeft als dit :+

bulletproof010 en CrazY vinden dit leuk.
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat voor pauper shit? Er wordt toch met vrij veel regelmaat ge-update anders. Dat de dailies nu al een tijd niet werken, is zeker vreemd te noemen. Het heeft in mijn ogen alleen niks te maken met support vlak, maar zoals grave zei op testvlak.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat is Ubisoft helaas. Kijk eventjes naar hun afgelopen releases. Watch-Dogs, Assassins Creed Unity. Verschrikkelijk om te spelen in't begin (en nu nog).

En dingen testen? Waarom zouden ze dat daar doen? :D Je hebt duizenden die het voor je doen!

AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoef niet naar AC of WD te kijken om te zien hoe het met deze game gaat. Als je het verschrikkelijk vind om te spelen, hou er dan mee op? Simpel toch?

Dingen testen en support/updaten zijn wel twee verschillende zaken en vind het wel vreemd dat @CrazY dan juist begint over updaten. Dat gebeurd juist ontzettend vaak.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben het met je eens hoor. Het "swings" altijd twee kanten op. Als je niks hoort dan klagen mensen dat ze niks communiceren (Bungie) .. en als ze wel horen dat er iets mis is, word er geklaagd dat er wat mis is.

19. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Stap 1 van support is reageren op bugs of supporttickets.
    Maar support is meer dan alleen een berichtje de wereld in sturen.. Trouwens ze hebben op dat vlak de afgelopen weken ook aardig af laten weten..
    Het duurde zo'n 3 weken voordat er überhaupt een awareness berichtje naar buiten kwam over de backpack / loading screen bug!

Stap 2 van support is vervolgens het oplossen van de (al dan niet gemelde) problemen... Aangezien de hard en challenge mode bug gisteren opgelost zouden worden, laten ze het dus ook (deels) op dit vlak afweten..

Kortom.. Support is dus Kwalitatief Uitermate Teleurstellend te noemen..

Edit:
    Ik begin over het support en update vlak.. Support is hierboven beschreven..
    Updatevlak begon al met Bulletking.. Die zou gepatched worden.. Na de patch loopt hij nog vrolijk rond... (kleinigheidje, maar toch).
    Daarnaast is over de update / bugfix voor de hard en challenge mode hierboven al het nodige geschreven..

Dus ik denk dat ik ook op updatevlak aardig in de goede richting zit..

Xandorra vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dus eigenlijk noem je de support alleen kut, omdat el juan het spel niet op kan starten. Oké.

Deel Deze Pagina