[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Maakt niet uit wie de party leader is bij een main missie.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zat meer aan de side missions en encounters etc te denken. ;)

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ah, en ik aan de main missies dus :+

4. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852

Meestal ben ik degene die mensen zonder aanleiding overhoop schiet. Gewoon zomaar...

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Incursion gehaald, dit keer wel zonder al teveel problemen :). Heb er 3 verschillende Striker gear, dus dat gaat ook lekker.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker. Tot nu toe allemaal verschillende gear backpacks gekregen =(

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Jij kan de Incursion tenminste afmaken. :p

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Incursion nog niet gehaald helaas.... Heb toch maar een groene blueprint gekocht bij de special gear vendor. Ilvl is nu 186. Hoop zaterdag Falcon lost in iedergeval op hard te clearen.

9. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Goed nieuws voor iedereen wiens personage is verdwenen, je hebt deze binnenkort alweer terug. Er zit wel een nadeel aan; al de progressie die je na de patch hebt gemaakt is voor niets geweest. Tijdens het serveronderhoud, dat binnenkort plaatsvindt, wordt een fix voor het probleem geïmplementeerd.

Aldus PU.nl -> klik voor bericht

10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Beter als je complete karakter kwijt, zou ik zeggen.

Xandorra en Maddmonkey vinden dit leuk.
  11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Neeeeee beter he!

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vind het niet erg om het team te moeten dragen maar gisteren was insane. In alle challenge mode missions die ik via matchmaking speelde, werd ik met mensen samen gezet waarvan gear level niet boven de 110 uitkwam.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een sport van? Dus een mening hebben die niet overeenkomt met die van jezelf word gezien als "sport"? Sorry maar ik doe helaas niet (altijd) mee aan de "OMG-FUCKING-HYPE" onzin.

Dus ... als ik de Incursion afgemaakt zou hebben mag ik pas klagen? Wat veranderd dat aan het scenario van : 2,5 uur enemies neerknallen, bommetje planten (en repeat)? Niks toch? Ik had er meer van verwacht en vind het nou niet echt WOW content. Maargoed, gratis = gratis. Vind het jammer. Voor iets wat zo gepromote werd als zijnde een "raid" en "hier zijn jullie UREN mee bezig" ... en dan lezen dat jij de Hardmode in 30 minuten gedaan hebt en de Challenge modus ook appeltje-eitje is? Dan is het uiteindelijk toch een fucking teleurstelling?

Maar ben wel benieuwd wat ik nog meer niet "afgemaakt" of "gedaan" heb ;)

Laatst bewerkt: 14 apr 2016
  14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vind de incursion mode ook erg simplistisch en had er veel meer van verwacht. Ik moet de challange mode nog doen, maar dat maakt de incursion er niet anders om. Geen andere mechanics, alleen maar meer kogelsponzen. Ze hadden er meer mee mogen doen van mij. Maar wie weet is de volgende incursion missie wel wat anders. We gaan het zien, maar hier blijf je niet lang zoet mee ben ik bang. En alle gear sets verzamelen, geen idee :).

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop wel dat de SP DLC gewoon te spelen zijn met level 30 en niet alleen met insane gear levels ...

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    @Gakkie je kan de gear sets ook krijgen buiten de incusion game mode om. BoO en DZ-vendors.

17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29

In Destiny doen we ook allemaal het zelfde toch? Klaagt niemand over (ja ik)

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Je hebt gelijk, maar toch ook weer niet. Kies een willekeurige Raid of Strike uit en het is al groter als de Falcon Lost. Ik heb al zeker 4 / 5 dagen in deze game zitten dus ben echt geen hater maar Falcon Last is in mijn ogen een dikke tegenvaller. Alles in dezelfde ruimte, wave naar wave... komaan.... En ook het feit dat je in The Division geen vette skills hebt of classes vind ik jammer. Op Destiny had ik alle 3 de characters omdat ze alle 3 anders spelen. Hier zou ik puur alleen een andere character aanmaken om alles 2 keer zo snel te kunnen grinde.... Vind het om het nu leuk te houden wat magertjes. Dit vond ik bij Destiny beter geregeld.

( Wel even voor iedereen die hierop gaat reageren, ik heb Destiny Year 1 niet gespeeld!!! Ik hoorde dat deze minder was of echt klote was, dit weet ik dus niet. En ja Division is nog niet gek lang uit en kan nog groeien, ben ik helemaal mee eens, wat ik typ gaat over dit moment. )

19. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Wat ik van Destiny vooral vind is dat de mechanics en bosses erg leuk zijn en de gameplay gewoon geweldig goed is. Bij The Division heb ik dat toch stukken minder. Dit is echter voor iedere persoon weer anders.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Alleen weet destiny wel het RPG gedeelte vrij los te laten, waar je in deze game wel daadwerkelijk sterker wordt en dat dit ook te merken is. Denk dat iedereen verder wel Destiny lekker vind spelen. Dat valt nagenoeg niet te ontkennen. Verder vind ik het eigenlijk amper te vergelijken. Destiny is echt amper een lootgame en veel meer een FPS shooter met daarin wat grind elementen voor een langere levensduur. Division is meer een diablo/borderlands waar de game echt om de loot gaat.

En dan alsnog is Falcon Lost gewoon stront door een trechter. Kan mij niet voorstellen dat iemand weggeblazen is door die missie. Het is frustrerend voor degene die nog niet hoog genoeg geared zijn en het is een walk in the park waar je eerder vecht tegen de slaap dan tegen een interessante boss of waar er interessante mechanics gebruikt worden. Kan zo zijn dat dit een soort prequel is voor de rest van de incursions/DLC en daar hoop ik dan ook op. Dit is eigenlijk een makkelijke manier om te gearen en gaat retevlug. Misschien is het voor de volgende incursions wel fijn dat dit dan eerst gedaan kan worden om vlug gear te kunnen krijgen.

Mja, ik snap niet zo goed wat stringreet ook in deze thread te zoeken heeft. Klaagt elke mogelijkheid dat hij heeft over Destiny. Zou daar geen tijd aan besteden om daar tegen te argumenteren.

Deel Deze Pagina