Zag er super uit, maar als dit te veel is voor next-gen, dan ben ik weer wat minder positief over de next-gens. Vond die commands van medespelers in het filmpje wel tof, maar als het niet in-game is, is dat wel weer een flinke minpunt en lijkt het me meteen stuk minder tof en intensief / minder team spirit.
Die stemmen is inderdaad gewoon van de spelers zelf. Je hoort ze in het begin namelijk een vriend uitnodigen die daarna de game joined.
Folks..julie zien geen downgrade? Zet de 2013 footage maar aan dan hoor. Alleen al qua aliasing een groots verschil.
Deze game is op de nieuwe snowdrop engine gemaakt. Deze zal hopelijk geoptimaliseerd zijn voor de next gen en niet zoals watchdogs.
Nee, eerlijk gezegd niet. Ik vind het er werkelijk prachtig uitzien. En dan nog, gameplay boven graphics.
De gameplay beelden die ik heb gezien vond ik er ook wel goed uitzien, hield er sowieso rekening mee dat er kwaliteitsverlies was door de streams die ik bekeken heb... Maar toch vind ik het allemaal weer verdacht 'gemaakt' overkomen, en als ik één uitgever niet meer vertrouw is het Ubisoft wel. Die hebben al hun credits nu echt verspeelt bij mij met Watch Dogs en het om zeep helpen van Trials. Beloven telkens bergen, maar leveren uiteindelijk alleen maar diepe dalen af...
Dennis van Gamekings heeft The Division gespeeld en zegt dat het weer een grote stad is dat is verdeeld in verschillende regio's waarbij je iets moet unlocken of uitschakelen om faciliteiten in het gebied vrij te spelen en minder vijanden in het gebied tegen te komen. Ik ben hier zo klaar mee. Verzin eens iets anders Ubisoft...