1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Wtf deze kun je idd in je eentje doen hahaha. Dit spel valt uit elkaar vd bugs en glitches

CrazY vindt dit leuk.
  2. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ik dacht ik probeer ff die falcon lost bug. Maar ik krijg 0 balkjes van die truck af. Staan met 3 man al 10 minuten teknallen. Wtf

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit gebeurde er dus gisteren bij mij:

Leuk dat shade tech. Onzichtbare vijanden.

SHiZ NL vindt dit leuk.
  4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Speelt iemand dit zonder gold/ps+?

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    @fredfenster volgens mij is het een always online game. Dus zonder gold kan het niet, maar voor de PS weet ik het niet.

@Maddmonkey hahaha geniaal die zwembewegingen :p

fredfenster en Maddmonkey vinden dit leuk.
  6. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat hadden wij ook met die vorige glitch.. bijna een uur aan het knallen maar dr gaat amper iets van die balkjes af

7. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Echt fjne, zo'n 'save' room :9

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Serieus ik vraag me altijd of hoe mensen deze glitches ontdekken...

Sowieso vaak bugs dat ik door de map heen val.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    No life ! ;)

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vaak ook toeval denk ik. Kijk naar het shield probleem. Kan me goed voorstellen dat iemand dat ding half gaar neer flikkert toevallig in een deur. Er tegen aan gaat zitten en dan bij toeval ontdekt dat je dan door de deur heen kan. Zodra dit wereld kundig wordt gemaakt, gaan andere dit overal en nergens proberen. En wat @Gakkie zegt sommige zijn zo kansloos om alleen maar bugs bewust op te zoeken.

11. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Heb m door. Gewoon gear in je rugzak mee met skillpower. Net met 4 man ca 400k dmg pp. Waren met een kwartiertje ready :cool:

12. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je was zo blij met je eigen post dat je jezelf nog eens lekker ging quoten ;)

14. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Haha ja ging ff wat mis op mn mobiel. :p

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Steeds meer last van de ''door de map vallen'' bug. Kan niet eens meer in mijn BoO komen. Hoe ik ook loop of fast travel, val steeds door de map.

Korkss vindt dit leuk.
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb sinds die bug niet meer gespeeld. Hoop echt niet dat ik het ook blijf hebben, want ik ging toen zelfs dood in de safehouse.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gelukkig zelf maar één keer last van gehad en dat was met een restart opgelost. Probeer eens uit te loggen, dan dashboard, game helemaal afsluiten, even wachten en dan weer in de game te gaan.

Dit heeft voor mij erg geholpen. Tot nu toe nog maar één keer deze game breaking bug gehad, na tussen de 10 en 20 uur gespeeld te hebben.

Zelf vanavond even solo wat low level missies doen, kom namelijk grondstoffen te kort voor de laatste base upgrades en ben helaas nog maar level 24. Die storyline missie die ik nog moet is van level 27. 3 levels te hoog werd me de laatste keer ook te veel.

Gelukkig is level 25 nog geen 100K XP meer, dus met die low level missies kan ik nog aardig wat binnen harken.

Game is best wel goed, maar ik begin die missies met die meerdere waves van vijanden echt een beetje zat te worden. Geef me gewoon 1 wave met alleen sterkere vijanden, want al die waves achter elkaar haalt echt de motivatie en pase uit de game imo.

Tot ik de story line uit heb nog geen definitief oordeel, maar deze game is gezakt naar een 8.0/10

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ben maar blij dat we het op de One spelen want de PC is echt insane. Maar dat komt dan ook echt door de hacks, man man man. Check deze hack dan:

Pfffff

Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  20. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Nja noodgrepen zijn dit. Ik vind/vond de game echt leuk. Maar sinds de release zijn er elke dag nieuwe glitches/bugs/exploits. In de darkzone lopen hierdoor zwaar overpowerde mensen. Voor een "normal" player is het daar amper te doen (mijn bevinding.) Dat ze nu dreigen met bans is voor mij een teken dat de devs het ook niet meer weten. Ze patchen het ene en de community vind weer wat anders.
    Jammer van een in potentie super leuke game. Maar ik twijfel toch sterk om deze game te verkopen, want ik denk dat het kwaad allang geschiedt is.

Deel Deze Pagina