Zit een NDA op, mag geen screenshots en video's maken. Maar dit is echt wel tof zeg. Halve middag met @Hybrid rond gelopen door de stad. Hier en daar wat missies gedaan.
Tip: Zet Chromatic Abbrevation uit in de visuals opties. Het maakt de boel overduidelijk scherper en dat is nooit verkeerd natuurlijk.
Dan zal het wel niet mijn game zijn, want ik heb het idee dat dit zeer snel gaat vervelen. We kunnen helaas niet verder in detail erover treden.
You guys are crazy. Geweldige game. Dikke lol en actie gehad vandaag met Grave. Totaal niet verwacht.
Het geeft mij een Destiny gevoel...en daar sloeg de verveling zeer snel toe bij mij. Heel wat uurtjes gespeeld, is gewoon mijn ding niet. Nog niet in co-op gespeeld, maar dat zal geen wereld van verschil gaan brengen.
Mja, dat zou je kunnen doen. Het zijn meer de sidemissies hier die mij echt gigantisch beginnen te vervelen na een paar keer. Als dit het is straks....nah, not my game dan. Yup het is een alpha en dit is puur daarop gebaseerd, maar ik zie dit wel in de full game ook gebeuren. Maar hopelijk krijg ik ongelijk.
Daarom zei ik ook...puur gebaseerd op alpha he. Maar ik heb gewoon zo'n gevoel dat het voor mij weer een soort Destiny gaat worden. We gaan het zien.