Alpha ook gespeeld op donderdag, ziet er wel aardig uit, wel een serieuze downgrade. Kwa missies is het weer typisch Ubisoft, ga in een toren klimmen ect. En die "boss fights' moet je ook weer 10000 kogels impompen. Die 3d kaart is leuk gedaan opzicht, toch is het niet altijd even duidelijk. Interactie met NPC's is ook nog niet geweldig. Verhaal is ook niet bijzonder, ik zou eerst nog de beta spelen om te kijken of sommige dingen nog zijn verbeterd.
Alpha kan je niet echt beoordelen op graphics to be fair. Daarnaast vind ik het niet echt een downgrade. Ik bedoel die reveal trailer was ook over de top en al 3 jaar geleden en waren de current gen consoles ook niet uit. Vind het heel erg goed eruit zien. Die stijl van de reveal trailer zit er nog steeds in. Dit is by far geen Watchdogs qua "downgrade" Ik heb in geen toren geklommen btw? En de NPC's hebben maar een tekst in de alpha. Puur om de size laag te houden. Verhaal vind ik ook niet echt eerlijk om te beoordelen. Zit 1 missie qua verhaal en is een die het minst verteld qua verhaal zeiden omdat ze niks willen spoileren. En die bossfights is normaal in een RPG.
Indoors ziet het er mooi uit, buiten wat minder. Ik bedoel die missie, zit je weer op dakken te lopen naar een zendmast en heb je 2 minuten om een knop in te drukken ect. De missies lijken veel op Watchdogs en dat bevalt mij niet. Ja oke, ze willen ze inderdaad het verhaal niet spoilen, maar dan nog. Die bossfights vind ik maar raar gedaan, maar goed Maar ik vind het al leuker dan Watchdogs, maar ik speel de beta eerst even. Moet nog zien dat dit over 3 maanden uitkomt.
Moet je weer in torens klimmen, zelfde principe als in die andere Ubi games? Zoja, daar moeten ze echt van afstappen
Dat is de eerst keer dat ik iemand hoor zeggen dat indoor er beter uitziet als buiten. Buiten ziet er super imo en veel de mooiste games die ik gespeeld heb deze gen. @Jorrie nee zit er niet in. Je hoeft niks te beklimmen om gebieden te unlocken ofzo. Enige wat je in de alpha moest "klimmen" was als je in een containment zone was geweest en info daar had verzameld dat je het moest uploaden op het dak van dat gebouw.
Ja bij Ubisoft kunnen ze niks anders verzinnen dan in torens klimmen, best wel triest eigenlijk. De laatste missie zit je ook weer op het dak van het ziekenhuis, omdat de heli niet kan landen. Eerst de mobs clearen daar, je moest die arts redden daar. Vind het best een toffe game, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Deed mij teveel denken aan Watchdogs, die halfbakken game.
Toch raar dat je dan nu in the Division niet in een toren hoeft te klimmen, je gaat nu een game (Watch_dogs) vergelijken waar het het totaal eigenlijk niet op lijkt. En als je nu al in de alpha gaat meuten over een missie waarvan jij het logischer vind dat dit anders kan dan raad ik je absoluut aan de game niet te kopen. Heb het idee dat je naar een excuus aan het zoeken ben om de game niet te halen. Ik zelf was totaal niet overtuigd totdat ik de Alpha speelde, ik was echt verrast hoe de game was, de missies vond ik opzich wel te doen, maar ik hield ook rekening dat dit een alpha was, heb het eigenlijk op geen enkel moment vergeleken met een andere game.
Ik zei nog tegen Grave een keer in de party dat ik voor het eerst een jaren het gevoel had dat ik juist geen Ubi game aan het spelen was eigenlijk.
Mooi om te horen, vond het al een interessant spel toen bij de reveal. Helaas niet kunnen spelen op de PS4
Lijkt op een combinatie van Watchdogs en Destiny, ik was met een side missie weer een zender aan het activeren, maar goed. Als de missies niet zo saai zijn als in watchdogs dan kan het best een goede game worden, maar daarvoor moeten wij meer spelen. Als je de Alpha gespeeld hebt, krijg je ook toegang tot de Beta had ik gelezen, ik ben benieuwd.
blijf het een beetje griezelig vinden om een UBI game te gaan pre-orderen. Maar deze game blijft wel mijn interesse houden!
De graphics buiten waren niet al te best. Heel onscherp. Het verschill van binnen naar buiten was grafisch te groot. Dat vond ik met SW BF ook en met de final build waren de graphics uiteindelijk dikke prima. We zullen zien hoe dat met de beta van The Division zal zijn.