Als je deze game pre-ordered krijg je automatisch toegang tot de beta? Weet iemand zo wanneer die beta is op de xbox one?
Ja en nee. Brooklyn confirmed btw. Na de alpha was ik aan het twijfelen of je daarnaartoe kon. "In Tom Clancy’s The Division, you will evolve in a very large part of the iconic New York City. The famous Manhattan and Brooklyn neighborhoods can be explored in a reconstituted version of as closely as possible by developers.The agents will explore a living world, marked by weather and day / night dynamics."
Pff dit klinkt allemaal zo goed, ben echt super benieuwd naar deze game. Sterk het gevoel dat dit HET spel van 2016 gaat worden
"In Tom Clancy’s The Division, you will evolve in a very large part of the iconic New York City. The famous Manhattan and Brooklyn neighborhoods can be explored in a reconstituted version of as closely as possible by developers.The agents will explore a living world, marked by weather and day / night dynamics. We also learn that skill advancement in The Division is linked to the three branches of a meta-base or Forward Operating Base (FOB) inside the game known as the Base of Operations. The Base of Operations will serve as your hub within The Division where you can find your contaminated loot extracted from the Dark Zone, as well as develop your skills by completing main story and side missions among other things. The three branches of the Base of Operations are Security, Medical, and Technology. With each level in a particular area, you will unlock a mod or skill beneficial to that particular skill tree. Security Branch Security Each mission will allow the city to benefit from better defenses against multiple threats and civil protection forces increased. Safety skills will give you an important defense and will make you perfect tanks in a team. Medical Branch Here is the ability of the city to give care to the wounded and sick to be in. In terms of skills, they are perfectly suited to players who wish to evolve as support and care for their teammates during combat. Technology Branch The development of the technological infrastructure of New York will play a decisive role in its reconstruction. Guests receive weapons and latest gadgets developing this branch. The Division is fully connected. The entire experience The Division will be played cooperation in teams of 2 to 4 players. Hubs will be scattered in New York and will allow players to form teams. Cooperation will also strongly recommended for certain missions. That said, you is quite possible to do this lone wolf and achieve the solo missions."
Daar kun je best een gebedje voor doen....tis toch Ubi, en die hebben toch de reputatie dat het nogal eens te wensen overlaat.
Mijn ervaring met de Alpha was nog een beetje meh. Kan nog niet echt zeggen dat ik er enthousiast over ben. Het was ok tot nu toe, maar misschien haalt de beta mij toch over. Op de 1 na laatste dag glitchte ik ook op 1 of andere manier door een muur heen, waardoor ik ietsjes omhoog werd getild in een gebouw waar je helemaal niet hoort te kunnen komen. Ik kon soms gewoon door de muren heen kijken en door de grond, maar veel was gewoon zwart. Dit was heel kut, want dit gebeurde in de Dark Zone. Ik kon dus niet ergens naartoe fast travelen en kon mijzelf ook niet damagen met granaten of iets dergelijks, waardoor ik zou respawnen. Ik zat echt vast en de enige manier om verder te spelen was in principe met een nieuw karakter te spelen.
Tsja, dat laatste wat je beschrijft zijn dus typische dingen die kunnen gebeuren in de Alpha Ik neem aan dat je wel een bugreport hebt verstuurd?
Daar was toch ook niks mis mee rond de release? De beta was wat minder qua servers. Maar ja daar is een beta voor.
Ja, ik had het dacht ik wel aangegeven. Maar dat had ook niet echt invloed op mijn mening hoor, tenzij het iets onbewust is. Ik vond het gewoon leuk om even te delen. Ik weet dat bij een alpha veel nog niet gereed is, zoals ook bepaalde balance vinden tussen wapens etc. Toch voelde de gameplay voor mij niet echt helemaal super. Ik kan alleen weer niet heel duidelijk zeggen wat me precies stoorde. Ik kan alleen stomme kleine dingen opnoemen, maar weet het voor mijzelf wel weer soort van te ontkrachten: het menu vond ik misschien wat onhandig, maar daar kan je aan wennen. Het coversysteem vond ik nog niet fijn, maar dit wordt misschien verbeterd of moet ik het beter door krijgen. Schieten vond ik nog niet echt accuraat en shotguns vond ik bijvoorbeeld niet echt werken, maar misschien moet ik hier nog teveel aan wennen (ik ben third person schieten ook niet echt gewend) en zoals eerder genoemd is dit misschien nog weapon balancing. AI vond ik nog heel erg dom met herhalende uitspraken, maar dit is nog alpha en kan ik begrijpen dat ze nog niet alles hebben toegevoegd. Het ligt waarschijnlijk aan mij, misschien ben ik gewoon een azijnzeiker of had ik een te hoge verwachting. Het totaalplaatje wat ik me erbij voorstelde klopt op 1 of andere manier gewoon niet echt. Je moet bijvoorbeeld niet denken dat ik het spel helemaal niks vond, want ik heb me er ook zeker wel wat mee vermaakt. Ik heb het spel dus ook nog zeker niet opgegeven en ga de beta ook weer spelen met wat vrienden.
Ass Creed Black Flag, Rayman legends, Siege...het wordt wel steeds minder gelukkig (zeker bij Siege), maar bij die games zat er nogal eens een keer een knikje in de verbinding met het irritante Uplay (aka ubiservers) de eerste paar weken na release...