Lol het is geen COD SP ofzo haha. In de alpha had ik al 15 uur gestoken. En daar was niks in te doen eigenlijk.
Was inderdaad niet veel te doen en toch was het leuk Ik heb hem al besteld dus nog eventjes wachten Verstuurd Met Tapatalk
Dat is mogelijk ja. Het blijft wel een online game. Dus in Hubs zal je wel andere mensen zien. Maar daarbuiten ben je helemaal alleen tenzij je een squad bij je hebt of matchmaking gaat gebruiken. Wat optioneel is.
Ik heb hem gisteren gepreorderd maar klopt het dat download 116.9MB is?Dit geeft die bij mij aan,normaal download je toch meteen het hele spel al.
Pas also die Gold is. Wat nog even duurt. Meestal een paar weken voor release. Die 116 is gewoon een placeholder van je license denk ik.
Benieuwd wanneer we met de beta bezig kunnen. Heb nog niet veel gezien vd game, wel gelezen. Bewust ga ik amper footage kijken. Ben toch al gehyped!! Kijk echt mega erg uit naar deze titel
Top! Al hoewel af en toe wat co-op ook wel leuk kan zijn in deze game ... Probleem is altijd mensen vinden met dezelfde speelstijl ...
Co-op is ook tof met deze game. Je kan zo inspringen bij iemand in je friendslist. (Mits deze zijn party open heeft staan, natuurlijk.)
Vind 4 helemaal prima. Houd de boel goed overzichtelijk. Vergeet niet dat de DZ niet gewoon 4 vs 4 is he? Er lopen tig mensen rond, en zodra jij begint te schieten, ben jij (en je squad) voor iedereen een doelwit.