Vond de stemmen wel tof maar toen ze beschoten werden was het nog steeds van "oh thanks man" Zag er tof uit. Maar moet eerst meer weten. Hoe mooi het ook is.
Ah oké dat is mooi, maar omdat ik de begin topic zag staan alleen als platform Xbox One dus dacht misschien een exclusive.
f2p? Gerucht van een tijd terug; http://kotaku.com/ubisofts-massive-mystery-ea-back-on-mac-and-more-gam-510269946 Ik ga er niet op rekenen, maar dat zou wel geniaal zijn. Natuurlijk ook de beste manier om ervoor te zorgen dat er altijd spelers online zijn; je game gratis maken. Is gewoon zo moeilijk voor te stellen dat een game als deze, met deze graphics, budget etc f2p zou zijn.
Ik weet het niet. Voor een MMO ziet het er al veel te mooi uit en dan is het ook nog F2P. Nah denk het niet.
Ja maar zullen dat wel dan voor het eerst op een console zien? Als het gaat gebeuren of al gebeurd is zien we dat zeker wel eerst op de PC.
Juist op een console. De enige reden dat MMO's altijd zo lelijk zijn is omdat ze schaalbaar moeten zijn voor ieder type PC. Dat heb je met consoles niet.
Nja, als ze heel enthousiast waren klonk het ook weer extreem fake (zie Ubi-presentatrice + MS-presentatie)
Net nog een keer de trailer bekeken en ik ben weer on de indruk! Wat is nou eigenlijk het "doel" van de game?
Naja, het is ubisoft, er zal vast wel een verhaal inde game zitten. Die intro legde al wat uit met een uitbrekende virus dus dat zal wel een doel met zoch mee brengen.
Vraag me wel af of het echt MMO is of dat het meer een dropin/dropout systeem is zoals Destiny. Dat laatste lijkt me namelijk logischer.