heb mijn code van ubisoft gekregen en ingevoerd op de xbox website als ik mn xbox opstart zie ik er echter niks over staan. Begint het downloaden ook pas morgen? word de beta niet gepredownload dat ik het al ergens kan zien staan op mijn xbox?
Is volgens mij eerder vermeld, want ik heb volgens mij gelezen dat je het helemaal aan de rechterkant van apps & games tab kan vinden. (Staat boven 'klaar om te installeren' ofzoiets). Ik zelf had hem gewoon op de xbox ingevoerd en hij begon meteen met downloaden.
Ik zou het erg op prijs stellen, als ik ook een code voor de PS4 zou krijgen. Iemand een extra code voor mij? Heb me geregistreerd voor de beta, helaas nog geen code binnen gekregen. Alvast bedankt!
In dat beta filmpje hierboven word dus gezegd dat wanneer je in de darkzone een andere player killed jij hun loot kan pakken. Houd dit dan in dat wanneer jij iets tofs hebt en gedood word je deze loot zelf kwijt bent. Of dat je enemy dan ook gewoon de zelfde items hebt als jij en je dus gewoon je spullen houd? Lijkt me wel toch?
De Darkzone is Free-For-All. Als jij iemand neerschiet die loot heeft (gele container aan zijn of haar rugtas) dan kun jij die looten. En ja, die persoon is het dan ook daadwerkelijk kwijt. Dit gaat alleen op voor loot binnen de Darkzone. Wat je bij je hebt als je binnen komt, blijft gewoon bij je.