Zo.. De beta flink getest, bevalt me echt zeer goed. Het speelt super soepel, duidelijk en overzichtelijk allemaal, gfx zijn meer dan prima. Alleen die darkzone is me nog niet helemaal duidelijk, maar dat komt nog wel! Mijn hype die ik al had is nog groter geworden :-D Wel een paar keer dat ik ineens onder de map viel/kwam of vastzat. Maar dat mag bij een beta! Hopelijk kent de finalgame deze foutjes niet, en wordt er goed gesupport
https://contests.nvidia.com/en-gb/the-division-beta-key-giveaway Hier heb ik hem vandaag nog weg kunnen halen... tis wat traag en loop af en toe vast,maar als je geduld hebt...
Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien op pc morgen One versie loopt niet heel soepel moet ik zeggen.. PS4 versie zien we ook morgen.
Het is eerste wat me opviel waren de verbeterde graphics. Echt stukken beter dan de alpha versie. Dit wordt zeker een pre-order
Ik was erg sceptisch over deze game. Maar lees nu steeds meer positieve dingen. Laat de PS4 versie maar online komen.
Zo de eerste stapjes gezet in de game dankzij @Rivanov thanks for the code! Moet zeggen dat het erg lekker speelt. Echter niet helemaal weggeblazen door de game, maar goed het is ook een Beta dus in de retail versie zal wel veel meer content zitten. Maar ga hem denk ik wel day one halen!
Ik weet niet wat het is, maar iets overtuigd mij toch niet helemaal. Het is wel leuk enzo, maar iets in mij zegt dat ik het niet lang leuk ga vinden. Wie weet haal ik hem wel, maar dat zie ik vanzelf.
Ja ik ben nog niet overtuigd, een heel magazijn leeg schieten om een gast neer te knallen gaat wat vervelen. In de beta zijn wel wat dingen verbeterd zag ik, maar ik wacht de reviews wel even af.
Valt wel mee. Die rode gastjes zijn zo neer en later op de avond toen ik paarse en gele wapens had waren die hoge levels ook geen probleem echt meer. Het blijft een RPG dus het blijft gebaseerd op level, wapen damage etc dus 2 shot kills moet je niet gaan verwachten. ----
Ik blijf het echt een toffe game vinden, het sfeertje, het concept, de gameplay zit goed en grafisch is het gewoon een hele mooie game. Ben overigens zeer benieuwd naar de abilities, talents en perks, dat gaat best wel diep.
Ik heb hetzelfde... En weet dat ik de game niet mag vergelijken met Watch dogs, maar ben er bang voor dat het toch wel net zo gaat worden.. (het blijft tenslotte Ubisoft..) Dus ik wacht eerst de release af en ga hem eerst bij wat vrienden spelen denk ik...