Ik denk dat je Argentinië bedoeld? Daar kan je alleen via CC betalen. Omdat er geen giftcards voor zijn.
Zo dan. Alle phone recordings, incident reports en ECHO's gevonden, 43/43. Tevens net een wapen skin gehad van een civilian, kleurtje Teal op m'n sniper nu. Denk dat ik alles wel gehad gezien en beschoten heb nu. Kom maar op met 8 Maart.
Ja, het PvP gedeelte gaat niet al te best Was ook al 2 rangen gezakt Nu nog nadenken of ik de game wil hebben
Mensen met PC versie; Hebben jullie ook wel eens dat wanneer je de game start, de muisknoppen niet werken? Dus je kunt de muis wel bewegen, maar niet klikken. Als je de game dan weer overnieuw opstart werkt het wel weer. Heb hem ook al eens twee keer overnieuw moeten opstarten. Zal wel een bug zijn ofso..
Ohh heerlijkheerlijk nieuws, al is dat gekut in de darkzone wel nep. Mensen gaan rogue om vervolgens uit de map te rennen, dan spawnen ze weer in safehouse en slepen de beloning binnen
Thanks, al maakt het me niet echt uit dat het verlengd is. Mijn view op de game is al gevormd en heb alles al wel zo'n beetje gedaan. Enige wat me nog niet is gelukt, deels doordat ik het niet snapte. Is die darkzone chests openen met die keys.