NPC droppen af en toe een Dark Zone Key als je ze afschiet. Volgens mij heb ik een paar keer zelfs een DZ Key gekregen toen ik een rogue agent afschoot en zijn loot pakte. Anyway, schiet een NPC af, en met wat geluk krijg je een DZ Key. DZ kist geeft je meestal een groen/blauw item en 1000 DZ Credits.
Dit wist ik wel haha.. Heb ook 6 darkzone keys, maar steeds als ik bij zo'n kist kom, kan ik niks doen om hem te openen. Denk al zo'n 20x geprobeerd bij verschillende chests en toen maar opgegeven
Na dit weekend een goede indruk kunnen krijgen van de game. Ik hoop dat de uiteindelijke game mij meer afwisseling gaat brengen dan de beta. Iets wat normaal gesproken wel een normaal verschil zou moeten zijn tussen beta en final build. Hoogtepunt voor mij dit weekend: Cheating @thiez met zn invisibility. Zelfs tijdens rogue kon men hem niet zien. Dat zijn easy team kills! By the way: Beta Extension Over the last few days, we’ve seen an incredible amount of excitement for the game, leading to many of you registering on the waitlist for a chance to join our Closed Beta. We’ve been working very hard to let as many players as possible join, while still maintaining a smooth experience for everyone. Earlier today, we announced that we were now inviting as many players as possible from the waitlist, in addition to those who had guaranteed pre-order access. We’ve started sending invites, with priority given to those who signed up first. In order to allow everyone who has access to fully enjoy the Beta, we’re happy to announce we’re extending the duration by 24h for all players. As a result servers will remain open until Tuesday, February 2nd, 12pm CET | 6 am EST | 3 am PST. Thank you all for your amazing support!
Hmm ik heb nu even in de dark zone rondgelopen. Ik heb een tijdje wat side quests gedaan daarvoor en eigenlijk merkte ik weinig impact. Het voelde allemaal vrij generiek. Vind het jammer dat je maar in zo weinig gebouwen kan. Game ziet er vrij mooi uit, maar het zijn telkens lege straten met auto's en andere zooi in de weg.
Heb nog een Beta key maarja of iemand die nu nog wilt want is nog maar 1 dag de Beta. Edit: beta key is al weg
Thanks, mocht iemand nog een Beta Key willen hebben stuur me de een PM. //EDIT Code vergeven aan @dendemen
Heeft er iemand een code voor mij voor de ps4. Heb me geregistreerd voor de beta (waiting list), helaas nog steeds geen code gekregen.