Ik sprak niet eens over content heb mij er al over uitgesproken, maar vond het maar doods in de omgeving en saaie/matige gun en gameplay. De echoes spraken mij nog het meest aan en ben wel benieuwd naar het verhaal, maar om daar 60 euro voor neer te leggen... I dunno
NPC hebben ze ook teruggedraaid in de beta zeiden in de stream vooral in de Darkzone. Omdat de Darkzone maar twee delen is en het anders te druk was voor 24 man en veel npc's. Daarnaast wilde ze extra feedback op de PVP. Gameplay en gunplay is idd persoonlijk. Maar vind het zelf super fijn. Lekker veel recoil de wapens, veel opties, lekker geluid. Cover werkt super en dat je straks met de skills echt je rol kan kiezen en ook gewoon kan veranderen wanneer je wilt. Voor de alpha vond ik het niet zo boeiend allemaal. Was de game een beetje vergeten maar de alpha was een 180 voor mij.
De rest van de skills kunnen nog wel voor interessante dingen zorgen ja, maar afgezien van de opties op guns vond ik het maar mediocre aanvoelen. In en uit cover gaan vind ik maar stroef vergeleken met andere cover based shooters en daarnaast miste ik bewegingsvrijheid. NPC's wil trouwens niet zeggen dat het levendig gaat worden. Door een straatje lopen en dan 3 npc's tegenkomen die bang voor je wegrennen (waarom in godnaam? Ik ben toch een fucking agent?) zorgt bij mij niet voor immersie.
Ze rennen toch alleen weg als je een gun op ze richt? Anders blijven ze altijd gewoon lopen en komen ze soms naar je toe.
Mwah als de npc's worden opgeschroefd, is het sowieso levendiger toch. Ik bedoel in the witcher 3 lopen ook massa's doelloze npc's die toch voor sfeer zorgen. Nja ik vind dit sfeertje heerlijk, deed me wat denken aan the walking dead Kan niet vaak genoeg zeggen dat 8-3-2016 een mooie dag wordt voor mij
Nou ik weet zeker dat ik ze niet op hen richtte, maar zal wel. Je kon ze wel zo nu en dan wat geven, maar de omgeving is echt heel leeg en hetzelfde voor mijn gevoel. Amper een huis waar je in kan. Een zijstraatje hier en daar. De game bevat uiteindelijk één stadsdeel toch? Dan vind ik het zonde dat er (nu in ieder geval) weinig indoor omgevingen te zien zijn.
Ik wilde net samen met een maat spelen maar no fucking way dat mijn of zijn mic werkt.. Snap er werkelijk niets van. Zijn er meer met dit probleem? Denk niet dat het aan de game ligt maar meer aan mijn console. Of een update. Ip adres was ook ineens weer DHCP ipv statisch. Dat weer terug gezet. UPnP staat aan in mijn router. Maar niks van dit alles werkt.. Ook de gewone party chat niet.. Ben er even klaar mee.
Party werkt de hele avond al slecht,dus denk dat er weer eens MS probleempjes zijn Verstuurd Met Tapatalk
Ik denk dat ik een beetje hetzelfde gevoel over deze game heb als Monkey. De gunplay en bewegingsvrijheid vind ik ook een beetje meh en ik vind eigenlijk ook dat ze misschien iets meer met de omgeving konden doen (meer in gebouwen kunnen lopen etc.). Het speelt opzich wel leuk weg en heb me er echt wel een beetje mee vermaakt, maar de echt wauwfactor ontbreekt. Misschien komt het door Destiny dat ik hier wat minder over te spreken ben. Ik weet in ieder geval dat toen ik de Destiny beta speelde, ik echt ongelofelijk hyped werd en dat mis ik bij deze beta (en alpha) toch wel erg. Al met al opzich wel een leuk spelletje, maar ik weet nog niet zeker of ik hem ga halen...
Kun je de hele game met zijn twee doen eigenlijk? Of is dat toch anders dan als je er alleen doorheen loopt!
Gister toch maar even de Beta opgestart voor ong een uurtje.. Had de Alpha ook ong uurtje gespeeld , maar eerste indruk vond ik het opzich wel een leuke game maar ik kan me goed vinden in wat monk en mike zeggen. Ook ik vind de wereld zo dood en leeg en heb t iddee dat de game snel eentonig gaat worden. Ben gister dan niet de DZ in geweest dat zal waarschijnlijk wel leuk zijn.. Maar van wat ik gehoord , gelezen en zelf btj gespeeld heb ben ik bang dat ik op deze game snel uitgekeken ben. Maar als ik eerlijk ben was ik toendertijd met de beta van Destiny zelf ook niet overtuigd dat Destiny voor mij zo'n verslavende game zou worden waar ik nu 3500 uur in heb zitten
Ik snap ook niet dat iemand jou gisteren weer uit The Division lulde om vervolgens toch maar weer trials te gaan doen Laat die Bullet gewoon effe een andere game spelen ipv altijd maar Destiny