Niet dat je veel kon, alleen wat kleertjes etc verzamelen. Heb liever de complete opties in de full game.
De game gespeeld. Ziet er gewoon goed uit. Niks spectaculaire graphicks ofzo. Maar het is niet mijn game.
Singleplayer/co-op is wel leuk. Multiplayer/pvp viel me tegen, erg veel framedrops en haperingen, freezed xbox helemaal.
Dat lijkt me niet helemaal oke denk ik. Sinds de alpha alleen meer smooth geweest hier. Misschien hard reset nodig?
Haperingen ben ik ook tegen gekomen, ps4 en dan niet eens pvp maar gewoon SP. Ik denk dan toch eerder een optimalisatie probleem en niet matchmaking. De non-public betas heb ik niet gespeeld dus geen idee of het nu beter of hetzelfde is, maar ik heb al een paar gezien waaronder een beeld wat een drie-tal seconden gewoon stil stond. Uurtje of zo gespeeld maar hoewel ik hou van shooters (1st/3rd/cover-based) vond ik het eigenlijk allemaal maar een beetje meh. A.I wat ik tot nu toe gezien heb is op een enkele uitzondering na rond uit slecht. En voor de rest deed het mij eigenlijk heel weinig.
Dat lijken me toch die RPG dingen.. ik vind dat juist wel wat. Zou toch zuur zijn als je met een headshot gelijk dood was, zeker in een 3rd person game. Ik vermaak me weer super met deze game, dus mijn pre-order blijft lekker staan
Nou ja de SP is ook connection based. Lijkt mij dat de servers wat moeite hadden en voor wat slowdowns zorgen. Ze als dit dezelfde build is als de closed beta die prima liep net als de alpha. Zal dan wel door de drukte komen van een open beta.