Pm me even een alternatief mail adres van je. Dan probeer ik het zo ff. Edit ; Website geeft een fout bij mij, straks nog ff proberen.
Maakt geen donder uit welke email je gebruikt. Gewoon een fake emailadres invullen en je krijgt gewoon een code te zien.
Is relatief invoudig hoor. Gewoon even via google vpn intikken en chrome op incognito en even via de link alles invoeren account aanmaken (hoeft niet bestaand email adres te zijn). zou het graag voor je doen maar we vertrekken zo voor een weekje Duitsland...
Zou iemand ook voor mij die code kunnen fixen? Vind die Hunter outfit echt gaaf, ben alleen niet zo thuis in VPN etc.
Kan iemand misschien nog een code voor mij fixen voor PC? Ik heb vanalles geprobeerd maar blijkbaar is mijn IP nu geblokkeerd van die lijst. Via VPN werkt het ook niet meer op een of andere manier... Zou wel tof zijn Thnx!
"Players who have purchased digital copies can begin preloading today for Xbox One; Thursday, March 3 at 6PM CET / 9AM PT for PC (Steam/Uplay); and March 6 at 00:01AM local time on PlayStation 4 – except Japan where it will be available on March 8 at 00:01AM.
Zou toch zweren dat de game al zeker 2 tot 3 weken op m'n HDD staat... Of is dat gewoon een 32 GB reservering op m'n HDD? Als placeholder?
Jammer dat ik dinsdagavond weg ben Mss 's middags nog ff de kans, anders wordt het pas woensdag voor mij ...
Geen reviewcodes voor The Division Ubisoft heeft aangekondigd dat het voor The Division geen embargo zal stellen voor reviewers. Er zullen dan ook geen reviewcopies of codes verstuurd worden naar reviewers, simpelweg omdat het volgens Ubi onmogelijk is om de servers zo in te richten dat het de 'launch day'-bezetting kan nabootsen. "Omdat het onmogelijk is om een situatie te creeëren die de verwachte bezetting van de releasedag repliceert, is besloten dat reviewers tegelijk met alle andere gamers mogen starten met de game", zegt de Franse ontwikkelaar op haar UbiBlog. Het is niet de eerste keer dat Ubisoft geen Early Access biedt voor reviewers. Ook bij The Crew werd een soortgelijke strategie gehanteerd. The Division komt volgende week dinsdag uit voor pc, Xbox One en PlayStation 4. De game had al twee keer eerder een bètafase.