Haha dat doe ik morgen wel als de game uit is en het toch ongetwijfeld weer op dingen gaat tegenvallen
Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen, maar de betá kon mij totaal nog niet bekoren. Heb steeds zo'n Watchdogs deja vu.
Leg eens uit dan wat je aan WD herinnerde? De games lijken in verste verte niet op elkaar. Niet voor digitale losers Oeps, dubbelpostdt
Ha! Ik vind 19 euro niet veel Maar ik heb dan ook weer een mooie code gekregen van Bol.com. Ik ben trouw. Je weet zelf.
Game opgehaald bij de Game Mania in Nijmegen, personeel was nog niet op de hoogte, maar nu kan ik mooi vanavond aan de slag.
Wauw, 30 minuten ? Hoe hoog is het gebruikelijke Ubi gehalte (Watch Dogs, AC, Far Cry) of kan het echt door voor een stand-alone, built up from the ground-game?
Lol, Wehkamp. Als je een game zeker op release wilt spelen, moet je niet bij Wehkamp bestellen. (verder niks mis met Wehkamp hoor, maar releasedate halen hebben ze vaak moeite mee)
In tegenstelling tot andere ervaringen heb ik tot nu toe alle preorders van wehkamp netjes op release dag binnen gekregen... Van fifa 16, Destiny, Far Cry tot aan andere games die ik nu niet meer weet.