Wehkamp heeft volgens mij bij mij ook altijd keurig op tijd geleverd, dus gelukkig geen slechte ervaringen
Goede timing heb ik weer; dinsdag- en woensdagavond andere plannen ... Hopelijk kan ik morgenmiddag ff een startje maken ...
Ik heb ook bij wehkamp besteld en nog geen verzend bevestiging maar voor zo ver ik weet is de officiele releasedatum morgen (8 maart) oftewel denk niet dat we het spel vandaag binnen krijgen
De leverancier van The Division heeft het wel aardig verknald zeg. Pffffff.... Daar gaan pittige gesprekken komen bij de volgende KEY account manager meeting.
Bij BOL zeiden ze ook dat het aan de leverancier lag, echter heeft BOL zelf een blunder gemaakt en de gold editions geannuleerd. Achteraf blijkt dat dit helemaal niet had gehoeven, ze hebben hem gewoon! Mja pech voor bol.com, heb m nu al elders besteld
Ik hoop dat ik de game om 00:01 kan spelen. Anders ook morgen... gozer waar ik me account mee share heeft de game via US store gekocht Is weer eens wat anders dan racen haha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk