Is de game nu eigenlijk een Open world game? Dat zou me meer aanspreken omdat ik in de stad zelf ben geweest. Vond de beta eigenlijk best saai dus benieuwd naar de reviews.
Lol. Dus jij hebt Destiny gekocht en speelt het nog elke dag, week in week uit? Bepaal het lekker zelf zou ik zeggen..... en dank je @Rickk verdomme. Eerst wilde ik het niet, nu wel.... HAHAHAHAHAHAH.
True, dat is waar. Dat is misschien ook wel waarom de meeste (zo niet alle) "grote" games mij zeer weinig kunnen boeien de laatste jaren. Hoewel bij een game als GTA er gewoon nog een hoop buiten de missies om te doen is. Een game als GTA heeft ook veel meer een "fun" factor dan een AC of WD (walgelijk gedrocht trouwens). Maar ik snap je punt en er zit iets van waarheid in. Toch is Ubi daarin best extreem. Het is veelal hetzelfde. Ik hoop oprecht dat deze game echt anders zal zijn. Ik zat te denken, hoewel ik Ubi niet geweldig vind, heb ik toch aardig wat toffe games van hen. Rainbow Six Siege vind ik echt geweldig leuk, evenals hun Trials game. Love them. Maar hun echt grote games, nah..... Die koop ik niet zomaar meer. Ik wacht wel even een paar weken af.
Tot nu toe bevalt het me uitermate goed. Missies zijn tof, random shit op straat is ook awesome. Het is duidelijk veel drukker op straat als met de Alpha / Beta.
bevalt me tot nu toe ook goed. Ook handig dat je op het startpunt van missions matchmaking kunt doen. Is de loot die dropt (van die verticale lines in beeld) gezamelijk of alleen voor jou? Nu rende ik er maar snel op af om wat te pakken, maar is dat wel nodig ?
De loot is voor iedereen persoonlijk. Dus je kan iets rustiger aan doen en na een missie/ wave alles oppakken
Thanks! Gelukkig Net ff met een groepje Police siege gedaan. Op zich wel leuk, alleen met randoms zit je zo vaak in die groepjes waarvan het lijkt of ze aan de olympische spelen hardlopen mee doen. Geen tijd ff rond te kijken is er dan. Ben op straat eigenlijk nog geen loot/kistjes tegen gekomen. Soms in een gebouwtje een koffer ....
Sta ik je dan bij een tafel voor een IDENTIFY .. tig personen die allemaal staan te drammen en die identify lukt dus never niet... Pfff..
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Je kan elkaars loot afpakken, maar of je dezelfde loot ziet voordat je het hebt opgepakt weet ik niet
Steam gebruikersrecensie staat momenteel op 'verdeeld'. Ik wacht toch nog even, was sowieso al niet zo hyped voor deze game.