"Theyre gonna try to rush us" "We need to protect this block from these scavangers" "Im glad youre on our side" "Push those scavengers back!" Jezus man.... Word er nu al gek van. Kunnen ze nog wat anders zeggen. Hoor dit afgelopen 5min al 20keer
Niet zeuren, dat zijn tenminste 4 verschillende zinnen. Crackdown had je maar 1 zin en die werd continu herhaald op een andere toon. Prepare to die! PREPARE TO DIE! PREEEEpare to die? Prepare to DIEEEEEEE!
Moet wel zeggen dat die hazmat gear set verdacht veel op het uniform van onze nederlandse milleu service lijkt. Mijn poppetje lijkt op een antiliaanse vuilnis man. Lol
Zie net dat er iemand op Reddit in circa 15 uurtjes level 30 is. Ik ben 15 uur verder, en zit net op level 15, haha. Verschil moet er zijn. Edit ; Cosmetics & Weapon Spray vendor.
Dan kun je, net als in Destiny, gaat werken aan je gear. Over 2 weken komt de 'echte' endgame content vrij.
Ik was skeptisch na de beta, maar heb 'm eergisteren toch maar besteld, want fuck it. Ben tot nu toe niet teleurgesteld! Dacht dat het puur single player zou zijn voor mij (vond die Darkzone geen reet aan), maar ben positief verrast over hoe makkelijk je een team kan joinen alvorens je aan een missie begint. Gisteren met 2 engelse dudes die eerste Technical mission (die ook in de beta zat) op Hard geprobeerd, en dat was serieus hard! Zoals het hoort Ik vermaak me hier nog wel een poosje mee.
Wij, @Hybrid @thiez @Avalon Scorpion deden gister een missie op hard. Leek me wel leuk. Cleaners, cleaners overal. Vuur, bijlen, schilden. Holy fuck. En toen moest de baas nog. Geweldig dit.
Die deed ik in mijn eentje, ging aardig toen iemand in mijn party kwam, toen was de Boss niet meer te doen Kut vlammenwerpers