Speel jij een andere game ? Is telkens maar iets van een minuut of zo, of twee minuutjes ... Waarom uberhaupt ?!?
De timers die ik heb meegemaakt tijdens de diverse missies, waren toch echt allemaal ruim 5 minuten. De side mission met virus scans ook.
Ja maar zij spelen samen met thiez. Krijgen daardoor "lag compensation Friese stijl" in de vorm van extra tijd.
Zit er eigenlijk een max aan hoe goed de gear is die je kan vinden en kan je verschillende sets zoeken die verschillende speelstijlen met zich meebrengen bijvoorbeeld? Baalde er bij Destiny namelijk van dat je heel rap, in grote stappen de juiste keer had en eigenlijk maar weinig kon variëren...
Min/maxen voor stats op gear was anders behoorlijk langdradig in destiny. Daarnaast kan je in jaar twee alles infusen naar hogere light, dus klopt niet bepaald. Wat ik zo op streams zag is de beste loot die dropzone loot. Verschillende gearsets geven volgens mij wel bepaalde bonussen. Weet alleen niet of dat ook end game gear is. Edit: Gothalion heeft het nu toevallig net over zijn gear. Hij ging voor high dps, low armor. Dit zit op zijn gear. Dus ja, er valt daarin in te spelen op persoonlijke voorkeur.
Alles deconstructen op het moment. Geld heb je toch weinig aan, gezien je van missies etc toch armor en wapens zat krijgt.
Tering, sommige missies moet je ook niet solo doen. Nadeel als je met anderen doet dat iedereen loopt te rushen. Die missie in Madison is hard, maar miste veel sfeer omdat die ander er doorheen vloog.