1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    I dat komt vast goed. Loop nog bij die eerste bank. Heb hem sinds zondag en gisteren max uurtje gespeeld. En gelijk overpowered wapens is niks aan
    Zat vooral nog even te kijken naar alle details.

    Trouwena vraag. Kan je alle skills en hun upgrade unlocken? En dan kies je wat je meeneemt? En unlocken gebeurt door headquarters te upgraden door missie ?

    En lvl upgrade health en weopon damage enzo ?

    En gear geeft ook meer stats en betere tech stat etc?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, keer 5.
     
  3. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Pfff mensen wat hebben jullie een tijd zeg.. ik game waar ik kan en ben nu net lvl 16 geworden. Moet zeggen dat ik ook niet echt hard ga ingame.. kan echt een uur zoet zijn met niks doen hahaha. Maartoch nog een lange weg naar lvl30
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    The Division launch smashed Ubisoft’s single-day records, and now it’s surpassed a few more. Ubisoft announced today that The Division is not only the company’s best-selling game, but also that it had the biggest first week ever for a new game franchise, generating $330 million* globally in its first five days.

    Ubisoft also revealed some of The Division’s record-breaking engagement stats: There were 1.2 million peak concurrent users over the weekend, and over 100 million hours played in the first week. “On top of record-breaking sales, player engagement is the highest ever for any Ubisoft title, demonstrating, among other things, that our investments in our online infrastructure and services are paying off,” said Stephanie Perotti, vice president of online services at Ubisoft. “We are delivering an online experience that’s on par with the best in the industry, and that matches the quality and connectivity demanded by The Division and its players.”

     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vette game hoor. Nu stukje manhattan gespeeld en dokter gered. Hoop te zien op de map. Nu maar die andere twee mensen redden en die wings opstarten en dan wat sidemissions heb wel door dat die main missies met meerdere chillere zal zijn. Nu alleen gedaan maar was granaat fest.
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik solo alles tot nu toe. Gaat best met mijn sniper. Als je met meerdere speelt word er alleen maar gerushed en ik wil er gewoon van genieten. Teamplay komt later wel :D
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    klein voorproefje voor later :+ Op hogere difficulty krijg je soms granaat na granaat om je oren.
     
  8. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik ben level 16 trouwens.. mochten mensen van rond dit lvl keertje coöp missies willen op hard. Add me : Korkss1986 :D
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb paar missies gedaan met een groepje waarvan sommige echter 5 levels hoger waren dan ikzelf. Weinig lol aan en puur rushen inderdaad. Krijg zo niks van verhaal mee. Dus doe alle main story missies met 1 vriend die ongeveer op zelfde level zit. Lekker tactisch en rustig met z'n tweeen die missies doen is wel echt veel vetter dan alleen. Rest van side missions/ door stad lopen en collectibles doe ik weer in m'n eentje.

    Vandaag ook voor het eerst ff dark zone gedaan. Lekker sfeertje hangt daar, al werd ik keihard gepowned door AI. Het was wel rustig, weinig andere spelers gezien. Die ik tegen kwam hebben me gelukkig met rust gelaten.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja daarom ging ik ook alleen. Maar toen kreeg ik alleen maar granaten.

    Maar sniper aanschaffen dan.

    Las trouwens dst kopen van wapens en sellen weinig nut heeft? Beter gewoon slope ?
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben nu level 18. Merk nu dat sommige side missions solo wel pittig worden, vooral die (mini) bosses zijn soms een pain in the ass (die gele dudes ala ammo sponges). En met twee randoms een main mission gedaan (appartments) en die was op het eind ook zwaar pittig. Vooral de snipers en de sniper boss, pffftttt. Steek je een keer je kop uit dekking, pftttt dood :x
     
  12. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Ging vandaag de dark zone in met bullet en graveheart en die twee zaten al met loot binnen en wilden niet naar buiten om me te laten fast travelen dus ik een halve kilometer sprinten ben ik er eindelijk duiken we een metro station in is er een random dude dood aan het gaan na bijna alles behalve een boss. Wij komen aan en grave wilde die guy oppakken. Ik dacht fak it en pompte die gozer helemaal vol met lood. Grave helemaal in paniek. BULLET WAT DOE JE BULLET BULLEEEEET.

    Bullet: IK WAS HET NIET IK WAS HET NIET.

    Ik had mn mic gemute en was echt aan het genieten. Na die rogue kill pak ik ook de boss en krijg een goud wapen. Oke nu stress ik wel. Goud wapen en een rogue timer van 90 sec.

    We lope naar boven en zien pvp-players overal. We rennen voor het leven. Mijn timer is weg maar grave heeft nog 1 sec. Maar word helemaal omsingeld. Bullet en ik proberen kogels te tanken zodat 1 van hen rogue word. Maar het werkt niet. Ik activeer surivor link en we raken ze uiteindelijk kwijt. Gelijk helemaal naar de andere kant van de Dark Zone weze extracten.

    Daarna nog een ventje per ongeluk neergeknald


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die we vervolgens uitnodigen in ons team en party, en even op sleeptouw nemen over de halve map.
    Good times. :D
     
  14. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Vandaag is er meer dan prima gear te koop bij de Vendors!
    Enkele hoogtepunten (voor bijna iedereen must buy's):

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2016
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kosten nogal wat :D zoveel poen heb ik met mijn level 8 nog niet :p
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hahha wou net zeggen. Dat heb ik niet!

    Hoe zit het trouwens met kleuren van wapens ? (Ben nieuw dus enlighten me)

    Heb slleen worn en standaard (groen)
     
  17. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Grijs > Groen > Blauw > Paars > Geel
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Maar dan andersom :+

    Grijs < Groen < Blauw < Paars < Geel
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En did kleur in de screenshot is oranje of rood.?? Waar stast die dan?.

    En kan ik beter verkopen of slopen van items?
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Credits verdien je toch wel, ik heb alles gesloopt wat slechter was dan huidige gear.
    Heb nu dan genoeg materialen en ruim 1.000.000 credits.
     

Deel Deze Pagina