Nice Enige wapen die ik nog wil hebben is de M44 custom. Heerlijke sniper, maar je moet helaas lvl 50 zijn om die te kopen. Wat een grind tering
Ik neem aan dat de moeilijkheid meeschaalt naarmate je met meer mensen in de game aanwezig bent? Had gisteren een "open" game en er waren 3 gasten bijgekomen. Toen ik even later met 1 van hen een missie startte (de andere 2 liepen gewoon ergens anders rond) schoten de elite level 7 vijanden ons werkelijk waar finaal aan gort (ik level 10 en die ander level 8 of zo).
De Special Weapons Vendor verkoopt een First Wave M1A. Deze keer met Accurate & Balanced. Zeer zeker de moeite waard. @Porunga NL Inderdaad. De vijanden schalen op naar de persoon met de hoogste level in je groep. En, hoe meer mensen in je groep, hoe meer HP de vijand heeft. In veel gevallen is het ook makkelijker om een missie solo te doen, dan via bv matchmaking aan de gang te gaan. Zat op mijn alt even wat missies te doen, komt @Maddmonkey mijn party in. Boem, vijanden gelijk een schedel ipv level. Insta-death for me.
In jouw ervaring, zijn de (begin) storyline missies het waard (voor de reward upgrade) om meteen op hard te doen? Ik vind de loot nl. ook niet echt geweldig, of zelfs ondermaats. En ik had inderdaad al het idee dat de moeilijkheid exponentieel verhoogt met partymembers (met hoger lvl misschien), niet altijd voordelig als het random strangers zijn die eerder lone wolf spelen.
De moeilijkheid van Hard staat niet in lijn met de rewards. Dus als je voor rewards speelt, zeg ik nee. Speel je voor de ervaring, dan zeg ik ja.
Ik vind missies op hard wel een veel leukere ervaring omdat het gewoon meer uitdaging biedt. Anders is het te makkelijk en haal ik er (persoonlijk) minder voldoening uit Qua rewards maakt het indd niet zoveel uit.
Op hard spelen en dan matchmaken met iemand die 3 levels hoger is, maakt het wel idioot moeilijk anders. Vond het zelf een stuk prettiger om het op normal te doen. Rewards moet je pas voor kijken op level 30. Daarvoor gooi je toch alles direct weg..
Ja heb tot nu toe alleen missies op hard gedaan met vrienden van hetzelfde level maar anders lijkt het me inderdaad wel lastig jah
Denk dat de patch gefaalt heeft. Je verliest als rogue geen XP. Mensen zijn manhunt geweest en raakte niks kwijt.
Met een avond pokeren speel ik gemiddeld voor $300-$500 aan toernooien. Die paar tientjes boeien mij echt helemaal niks. Maar ik wens jullie veel plezier met de "grind". Ps: Vergeet niet te genieten als je dezelfde missie al 8 keer eerder gedaan hebt!