Thnx! Dan ga ik hem zeker halen! Aangezien ik nog niet zeker ben over de aanschaf van de 360. Mooie filmpjes heb je gepost! De bewegingen gaan erg menselijk, zeer soepel en vloeiend. Ziet er goed uit.
De bewegingen gaan lekker snel. In iedergeval sneller als in TR 1 & 2. En de munitie van haar pistolen kunnen nu ook op. Weer iets realistischer. Is misschien gezijk, maar je moet overal op letten!
Ik vond deel 1 en 2 helemaal geweldig....vanaf deel 3 is het wat gaan verzakken. Maar omdat ik een grote fan ben van het genre hoop ik dat dit spel weer helemaal geweldig wordt....de screenshots gaven mij in elk geval alweer dat "oude" Tomb Raider gevoel, dus das al een goed teken Nou nog qua gameplay genoeg veranderingen/aanpassingen en dan zit het wel snor Enneuh uitmelken ? Sorry hoor, maar dan kan ik nog wel wat voorbeelden noemen (GTA bijvoorbeeld). Ik heb er wel goede verwachtingen van, en ook idd zeker omdat het van de makers van de Legacy of Kain serie wordt gemaakt....Ben benieuwd, Tomb Raider is gewoon vet !
Op www.gametrailers.com zijn weer 2 nieuwe trailers verschenen van Tomb Raider Legend (Africa en Africa 2). Ik wilde in eerste instantie een link plaatsen, maar die deden het niet.
Nou, dat valt wel mee. Je komt wel weer echt in ''tombs'' maar ook in steden waar je motor kana rijden en met Turrets kan schieten etc. En ze heeft ook een soort Touw dat ze wegschiet om te slingeren zoals b.v. Spiderman.
op gamespot.com is een live demo te zien van deze game op de xbox360. het was eigenlijk voor closed doors maar ze vonden het goed om het bij gamespot in de uitzending te brengen. en je ziet het dus ook live gespeeld worden. best wel vet.
Zijn vette screens. Kan niet wachten tot het spel in de winkel legt. Koop hem dan wel voor de 360, zijn de beelden nog ietsje strakker.
Is er eigenlijk al een officiele releasedatum bekend gemaakt?? Komt de 360 versie tegelijk met de Xbox versie??
De xbox Versie ziet er bijna het zelfde uit als de xbox 360 Versie . En tot nu toe vind ik het een gaaf spel . Ben nu in het level dat je op die motor moet om haar vriendin te redden .
Dude! Gefeliciteerd! Je bent nieuw en hoppa! Je spamt! Als je volgende keer weer zo'n geweldige dosis aandacht zoekt, kun je me altijd bellen! 0906-SPAM