1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 3 feb 2006.

  1. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 't echt een cool spel. Had ik helemaal niet verwacht. Alleen zit na iets meer dan 2 uur gamen al op 21%.. Hopelijk gaat 't allemaal wel wat langzamer straks. Maar damn! Wat een mooie game.. Dit is puur next-generation in mijn ogen. Zelfs op een gewone TV met RGB kabel. Ik vind ook de Shenmue-achtige momenten (zo snel mogelijk een bepaalde button indrukken tijdens een filmpje om zo verschillende dingen o.a. te ontwijken) erg cool gedaan. De besturing is fijn.. Camera is okay vind ik. Zelfs de puzzels zijn leuk, dat hoor je niet vaak uit mijn mond, hehe.. Een top titel in mijn ogen, tot nu toe in ieder geval, zit notabene pas op 21%..
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha kijk, dat zijn dingen die nieuwkomers in de serie dan weer gelijk opvallen....en die voor bekenden in de serie inmiddels gewoonte zijn geworden :+ Maar ik ben het helemaal met je eens hoor _O_
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook daar ben ik het mee eens :) Kun je nagaan hoe het eruit ziet op een HDTV :cool:
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de Nl versie is reeds vertaald ;) ... hehehe Het is de PC versie versus de normale xbox versie ...

    Xbox
    [​IMG]
    PC
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Boven de screens staat xbox/360 comparison...zal wel een foutje zijn.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt (snoopers) gaat er een beetje van uit dat de xbox 360 versie indentiek is aan de PC versie (niet helemaal waar) maar ach zo'n groot verschil is het ook weer niet ;)
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit :) !
    Deze game moet ik hebben in mijn verzameling _O_ !
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de laatste dagen een beetje aan het twijfelen geslagen. Aanstaande dinsdag ga ik een spel kopen: Tomb Raider of Oblivion. Welke is dan het meest 60 euro waard?? Tomb Raider lijkt me een vet spel, demo was goed, maar heb zo'n idee dat dit spel snel in een stoffig hoekje gaat omdat het nogal kort is en de herspeelbaarheid denk laag is. Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met beide titels?? Welk spel heeft jouw dan het meeste plezier opgeleverd?? Er is niet een bepaald genre wat er voor mij uitspringt. Vind avonturen spellen leuk zoals Tomb Raider, maar een goede RPG gaat er ook altijd wel in.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De game maakt inmiddels deel uit van mijn Tombraider collectie (PS en PS2).
     
  11. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij vertellen waar ik de grapple hook kan vinden in de croft mansion? Kan niks uithalen daar.
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet bij de computer van zapp (of zipp geen idee) eventjes bij eentje Y drukken, die achter hem staat.
    Dan gaat er iets open en daar staat je hook.
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem daarna toch gewoon verkopen?
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hè ik lees hier dingen over "Croft Mansion".

    Is dit wat altijd Lara's home was ? (Ofwel, de butler oplsuiten in de keuken zodat je daar geen last meer van had 8))

    Ik vond dat altijd zo grappig om te doen, dat Lara's Home !
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe game...maar erg simpel imho. Speelt wel lekker weg :)
    De sense of scale...moeilijk om daar een NL-term- voor te vinden.....is echter veel kleiner dan TR 1 en 2. Het is speelveld is veel smaller/ kleiner...je kunt vaak maar 1 kant op...terwijl je je in TR 1 en 2 vaak de tering moest zoeken...
    Dat kon zo heerlijk frustrerend zijn :)

    Dit is toch wel erg lineair..Da's nou niet mijn idee van next gen om eerlijk te zijn.
     
  16. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Nou, ik moet zeggen dat het erg lekker speelt en de missies best divers zijn maar ik ben het wel helemaal eens dat het wel erg lineair is. Je kunt maar een kant op: verder. Weinig verkennings-mogelijkheden en dat was juist zo leuk aan de eerste paar delen. Af en toe gelukkig wel van die 'daar moet ik vast op een of andere manier kunnen komen' dingen, meestal beloont met die artifacts.

    Graphics? De achtergronden en lichteffecten zijn wel erg mooi maar de karakters zelf zijn matig. Vooral tegenstanders, die worden wel erg vaak gerecycled.

    En de vraag Tomb Raider of Oblivion (van een paar posts terug): Oblivion is vele malen groter en qua graphics indrukwekkender. Maar ja, ander soort spel he. Als je beide genres leuk vindt zou ik zeggen: Oblivion.
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alle time trials gehaald. Die had ik toch wat moeilijker verwacht. Heeft iemand al geprobeerd om het spel op Tomb Raider (hard) te spelen? Is dit dan wel veel moeilijker?
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de moeite :)

    Btw Brandts: :eek: Ben onder de indruk van je behaalde achievements :eek:
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx, nog even en ik heb ze allemaal ;)
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net het spel uitgespeeld, heel vet spel, alleen best wel kort.
    Maarja, ik ga nu alle time trials halen en medals en als laatst op moeilijkste difficulty uitspelen
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2006

Deel Deze Pagina