1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 3 feb 2006.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb zojuist de demo gespeelt en ik verwachtte er niet veel van.
    Maar ik ben aangenaam verrast. Ik vind het eigenlijk gewoon een leuk spel die ik zeker ga halen. Beetje puzzelen, beetje actie, beetje springen etc, erg leuk.

2. Joost2

Joost2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje...
    Waar kan je die time trials vinden? Bij Replay level ofso?

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    oh net verkeerd suborum gepakt...goedenmorgen Wendy

Oke...Accurate aim...kan iemand even helpen?

Ik ben nu bij stockmarket geval van Takamoto en dat scherm hebik naar beneden gehaald. Nu zag ik twee van die ijzeren dingen die ik (denk ik) eraf moet schieten. Maar als ik accurate aim doe, dan schiet doos toch gewoon normaal recht vooruit. Doe ik iets fout? :mad:

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is toch bij Media Markt € 49,- ?
    Als dat zo is koop ik hem volgende week.

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij replay level kun je de moeilijkheidsgraad instellen per level. Daar staat ook time trial bij.
    Rechter joystick indrukken en dan alleen nog maar richten en schieten. Als je een ander knopje indrukt dan schiet ze gewoon weer rechtdoor. Als het nog niet lukt moet je wat korterbij gaan staan en dan nog eens proberen.
    Bij de mediamarkt in Maastricht heb ik hem voor 49 euro gekocht. Of dit ook bij de andere mediamarkten is weet ik niet.

Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  6. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Demo vond ik nog leuk maar denk dat ik de game 2de hands zal kopen.
    Aangezien ik amper mijn Xbox360 heb.
    Nu eventjes mijn huidige 4 games uitspelen want kan moeilijk volgen 8)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraagje voor aan de mensen die de game hebben.
    Hoe zijn de levels in het spel? Welke locaties's / omgevingen? En hoe zit het met de puzzels? Zijn ze interessant en uitdagend?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

9. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1

*De levels zijn opzich niet geweldig groot, zoals er ook eerder stond, er is maar 1 echte weg

* Locaties verschillen..Nepal/Bolivia/London/Kazachstan e.d .. Zeer afwisselend

*Puzzels zijn makkelijker dan vorige delen (hiermee doel ik op 2+:cool: maar af en toe wel leuk en uitdagend (ook in Croft Manor kan je leuk puzzelen)

Zelf vandaag uitgespeeld...Vind het opzich relatief weinig levels..Voornamelijk omdat je bij op een gegeven moment van 66 % completed naar 78 % springt, daarna de eindbaas en dan heb je hem uitgespeeld

Toch heb ik me goed vermaakt!

Welke is Ruttfeld ook al weer?

10. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik zit echt goed vast
    SPOILER!!!

Die ene draak van ik geloof Amanda, hoe is die in vredesnaam te doden? Je moet iets doen met die electriciteitsdingen maar wat?

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    @ Fardo en Remcooo, thanks voor de info. Is me nu allemaal iets duidelijker. :)

12. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m vandaag uitgespeeld :) Tof spel, laatste stukje is wel erg frustrerend op tomb raider (gelijk maar op hard uitgespeeld). Nu nog effe alles unlocken en al die beeldjes zoeken :D

Wat wel heel erg jammer is dat je last hebt van de framerate drops op 720P terwijl er geen problemen zijn met 480P (dat heb ik alleen maar gehoord van de 480P, niet getest).

check wat de amerikanen bij hun preorder van legend krijgen:
    Ik hoop dat deze ook naar nederland komt!

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Doet me deugt om te zien dat we gelijk worden behandeld als de Amerikanen. :{

14. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn..ik kreeg een 'the outfit' faceplate toen ik donderdag 'savonds bij de mediamarkt vroeg of ze legend al hadden..en ze hebben legend toen ook gelijk meegegeven. _O_

Oh ja en niet te vergeten dat de amerikanen de game ook pas later krijgen.

Edit, Het is waarschijnlijk niet de faceplate die de amerikanen krijgen maar een custom made faceplate.
    http://cgi.ebay.com/Custom-faceplat...yZ122517QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

15. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Kwam er gisteren achter dat Lara ook een flikflak kan doen gevolgd door een schroef! :D Ziet er vet uit!!

Flikflak, schroef en een richel beetpakken. Wat een wijf! :)

16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan een richel hangt en je moet op een plateau klimmen moet je eens naar voren duwen en dan A inhouden. Ziet ook wel leuk uit ;)

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er nu echt helemaal klaar mee.
    Ik denk ik geef lara het voordeel van de twijfel en laat ik hem maar halen.
    Nou met twee vingers in mijn neus speel je dit spel uit en zag na 7 uur alweer de credits voorbij rollen.
    Ik heb het al eerder gezegd de games op de 360 zijn veels te kort in ieder geval voor die belachelijke prijs van 65 euro.
    Maar dit spel is echt de topper 6 to 7 uur.
    Nee met de games op de 360 ben ik in ieder geval klaar en stort me maar op oblivion, want zo kan het dus ook.

18. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alle 4 die palen in het stroomveld 'schieten'....Daarna zie je een blauwe stroomgloed...stap uit de stoel...Kijk naar dat ding boven je stoel, en pak met de grapple het stuk zwaard uit dat ding

19. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Handstand, ik ken m. :)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je ook alle time trails gespeeld? Deze game is er ook voor de normale Xbox, PS2 en andere uitgekomen ... Ik vind deze game echt de bom .. en mijn 49 euro meer dan waard ... (bij de media markt gekocht) ... Ik snap niet dta je het geen topper vind :eek: ... Ik ga deze ook op hard uitspelen :)

Deel Deze Pagina