Media markt volgens mij.. Ik snap ook niet waarom iedereen het spel zo snel mogelijk probeer uit te spelen, je sprint door elk level heen, je let amper op de details in de game.. en dan als je hem hebt uitgespeeld leg je hem weer in de kast stof te vangen.. :{ Dan is het spel toch die 60 euro niet waard lijkt mij?
Nee dat niet, maar hem in 7 uur uit te spelen in hard terwijl de game net een paar dagen uit is Misschien heeft hij dit wel gebruikt:http://www.tombraiderchronicles.com/tr7/walkthrough/index.html_0/
Bij Media Markt in Rotterdam Alexander was hij gewoon 64.99 en bij Media Markt in Rdam Centrum was hij gewoon 62.99.
Nope, heb hier de officiele guide en weet af van de tombraider chronicles walktrough maar beiden heb ik NIET gebruikt. Heb er 2 a 3 korte avondjes aan besteed en een middagje. Zo zwaar moeilijk is het echt niet. Het meeste is namelijk straight forward...doe dit doe dat en loop zo en zo, het is aardig linear (niet dat het erg is ofzo), enige punten die toch wel moelijk zijn , zijn de bosfights waarbij je paar keer doodgaat om te zoeken naar hun zwakke plek.
hij heeft gelijk, ik heb het spel vrijdag gekocht en had hem zaterdag al uitgespeeld. vroeger had ik moeite met tombraider toen waren de puzzels een stuk lastiger maar dit was echt een eitje. ik zou zeggen koop dit spel niet al is het grafisch een super spel. maar hij ligt langer in de kast dan dat je het spel speelt. deze is echt een makkie en ook maar 8 levels van een 45 minuten a 1uur groeten mikkel
Iedereen zegt maar waarom zo snel mogelijk een legend uitspelen. Nou op de eerste plaats dit spel is zelfs in hard nog een eitje en daarbij ik speel het spel helemaal niet snel uit. Het is gewoon veels te makkelijk dan ben je natuurlijk al snel klaar. En een gamersscore voor wat, tussenfilmpjes die je kan unlocken een sexy outfitje en dan nog een keer het spel overdoen. En een walktrough gebruik ik al helemaal niet dat doe ik bij geen 1 spel. Nee dit spel gaat mooi terug naar de winkel en neem wel lemmings voor de psp daar ben je wel even zoet mee. En voorlopig geen games meer voor mij voor de 360
Ja daar heb je gelijk in, maar ik bedoel de extra's die je kan unlocken. Ik heb geen live dus een gamerscore is voor mij al helemaal niet van belang. Maar ja leuk dat iemand kan zien wat je punten zijn, verlengt ook niet echt je spel. Maar moet je de reviews eens lezen op de verschillende sites daar is het spel graphisch goed maar ze vallen allemaal over de wel heel korte levensduur.
Ik vind de gamescore, live opties juist de meer waarde ... Ik denk dat je pas een mening kan vormen over iets of het een meer waarde heeft als je die ervaring ook hebt meegemaakt ... het is net zo iets als slapen in het hooi
ja maar verlengt het nu je spel als je anderen kan laten zien wat je behaald hebt, nou volgens mij niks. Het is misschien leuk om het te delen maar het spel blijft maar 7 uur
het is niet alleen iets om te delen, het zet je ook aan om de game langer te spelen, dus je game is dan niet meer 7 uur of heb jij alle achievements al? Spoiler Completed Bolivia Time Trial - 10 Gamerpoints 1. Completed Bolivia Time Trial - Complete the Bolivia Level while in Time Trial mode. Completed England Time Trial - 10 Gamerpoints 2. Completed England Time Trial - Complete the England Level while in Time Trial mode. Completed Ghana Time Trial - 10 Gamerpoints 3. Completed Ghana Time Trial - Complete the Ghana Level while in Time Trial mode. Completed Kazakhstan Time Trial - 10 Gamerpoints 4. Completed Kazakhstan Time Trial - Complete the Kazakhstan Level while in Time Trial mode. Completed Nepal Time Trial - 10 Gamerpoints 5. Completed Nepal Time Trial - Complete the Nepal Level while in Time Trial mode. Completed Peru Time Trial - 10 Gamerpoints 6. Completed Peru Time Trial - Complete the Peru Level while in Time Trial mode. Completed Tokyo Time Trial - 10 Gamerpoints 7. Completed Tokyo Time Trial - Complete the Tokyo Level while in Time Trial mode. Completed all Time Trials - 50 Gamerpoints 8. Completed all Time Trials - Complete all levels while in time trial mode. Collected 5 Bronze Rewards - 10 Gamerpoints 9. Collected 5 Bronze Rewards - Collect 5 common Bronze Rewards. Rewards can be found at any point in the game. Collected 35 Bronze Rewards - 15 Gamerpoints 10. Collected 35 Bronze Rewards - Collect 35 common Bronze Rewards. Rewards can be found at any point in the game. Collected 60 Bronze Rewards - 20 Gamerpoints 11. Collected 60 Bronze Rewards - Collect 60 common Bronze Rewards. Rewards can be found at any point in the game. Collected 15 Silver Rewards - 25 Gamerpoints 12. Collected 15 Silver Rewards - Collect 15 precious Silver Rewards. Rewards can be found at any point in the game. Collected 30 Silver Rewards - 35 Gamerpoints 13. Collected 30 Silver Rewards - Collect 30 precious Silver Rewards. Rewards can be found at any point in the game. Collected 5 Gold Rewards - 50 Gamerpoints 14. Collected 5 Gold Rewards - Collect 5 rare Gold Rewards. Rewards can be found at any point in the game. Completed Bolivia - 50 Gamerpoints 15. Completed Bolivia - Complete the level "Bolivia - Tiwanaku." Completed England - 75 Gamerpoints 16. Completed England - Complete the level " England - King Arthur's Tomb?" Completed Ghana - 50 Gamerpoints 17. Completed Ghana - Complete the level "Ghana - Pursuing James Rutland." Completed Kazakhstan - 75 Gamerpoints 18. Completed Kazakhstan - Complete the level "Kazakhstan - Project Carbonek." Completed Nepal - 75 Gamerpoints 19. Completed Nepal - Complete the level "Nepal - The Ghalali Key." Completed Peru - 50 Gamerpoints 20. Completed Peru - Complete the level "Peru - Return to Paraiso." Completed Tokyo - 50 Gamerpoints 21. Completed Tokyo - Complete the Level "Tokyo - Meeting with Takamoto." Complete the adventure - 125 Gamerpoints 22. Complete the adventure - Complete the Tomb Raider:Legend adventure, at Explorer or Adventurer difficulty. Complete the hard adventure - 175 Gamerpoints 23. Complete the hard adventure - Complete the Tomb Raider:Legend adventure with the difficulty level set to "Tomb Raider."
Tja jij blijft steken in de oude generatie ... ... de meerwaarde in de next-gen games zit hem echt in de on-line gameplay en je on-line friendlist Je moet toch zeggen dat dit er gaaf uit ziet
Uhhhh tomb raider is toch een single player game. Ja leuk om wat je behaald hebt te delen met anderen maar is dit nu de meerwaarde, ghost recon dat is een echte online game maar kom op tomb raider is gewoon een te korte single player. Je kan alles er wel op gooien als een game te kort is.
Het is een single player game met een meerwaarde .. en dat zijn je achievements .. als je je xbox 360 on-line hebt .. ben je eindelijk klaar voor de volgende generatie Geloof me vroeger dacht Achievements zijn nix ... maar nu ik mijn punten vergelijk met een aantal Live vrienden is het verslavend
Ik las dit op Gamer.nl Klik Gaat wel over de PC versie, maar toch, dit gaat toch nergens over? Gaan we nu ontkennen dat mensen tepels hebben? En het gaat zelf om de EU versie, de US versie zal al wel geen tepels gekend hebben. Tja, als tepels (je ziet het niet eens in het spel, het gaat alleen om de vorm) al als 18+ wordt beschouwd, dan had Lara net zo goed in een Burqua rond kunnen lopen. Ik vind het mensonvriendelijk dat ze onze tepels negeren.
Ik ga deze game donderdag kopen Maar wat ik telkens zie in filmpjes is dat Lara een soort van slowmotion actie doet. Hoe doe je dat....?
Op een vijand springen en je daar op afzetten, dan springt ze een stukkie hoger en dan kun je ze met de bullet-time neermaaien Heel stoer gedaan vind ik