Krijg je bij TB ook nog extra's. Ik weet van pakjes en filmpjes die je kan verdienen. Wat nog meer? Krijg je bijv. ook gamerpic's
Je krijg niks , heb wel gelezen dat je binnekort Tomb Raider themes / gamerpics kan downloaden voor Microsoft punten.
Ik heb gisteren mijne gehaald bij Media Markt in Groningen. En daar is die 55,- euro inplaats van 49,-. Dus de prijsen per MM verschillen nog al.
Even wat vergelijkingen, Boven Xbox 1, beneden Xbox 360: --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- erg grote verschillen. Dus geen gezeik dat de grafics van TB-L ook op de Xbox 1 kan
Zo is het en niet anders! Heeft iemand trouwens een link waar je op kan zien waar allen golden, silver en bronze beeldjes liggen? soort walktrough
Zekers, bij MediaMarkt Utrecht kost die gewoon 60 euro. Playstation 2 versie kost wel 50 euro, maar wie wil die nu Ik heb maar besloten om het spel uit de budgetbak te halen. Het lijkt me natuurlijk een vet spel, maar 60 euro voor 7 uur gaat me te ver. Heb dus maar voor 40 euro het 4e seizoen van Alias gekocht, dat is 22 uur plezier Geld op, maar op de 360 heb ik genoeg plezier met Top Spin 2 en Dead or Alive 4.
kom op vergelijk legend maar met mij Ik vind de Achievements een van de coolste dingen van de xbox 360, ben hard bezig om tomb raider volledig uit te spelen en dan heb je idd heel wat meer speeltijd die je er in moet steken....
Jha hij is beter dan de laaste, want die heb ik niet gespeeld Weet iemand waar de Grapple ligt in de Corft Villa?
Waarom zo negatief. Ik vind het nou ook niet het mooiste wat er is maar let wel op! hij is bestaat uit allemaal diamandjes!!!!
Ben nu inmiddels in het Tokyo level en het spel bevalt me heel erg. Leuke levels, ren en springwerk, puzzels, actie, spel ziet er goed uit en het speelt gewoon erg lekker.