1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 3 feb 2006.

1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kende wel alle levels al omdat ik het spel al op easy had gespeeld en alle time trials had gehaald. Ik heb nog niet met cheats gespeeld dus ik weet niet of de achievements dan nog verkrijgbaar zijn. Ik weet wel dat je de cheats pas kunt gebruiken als je ze hebt vrijgespeeld. De meeste speel je vrij door de time trials te halen.

2. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zo net de "Tomb Raider Legend: The Complete Official Guide" gekocht echt zwaar cool. Met al die Rewards waar je die kan vinden met plaatjes er bij en al die kleding stukken echt een aan rader!

Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  3. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt net de ... echt zwaar cool

wat heb je nou? gelezen gekocht opgegeten... wat?

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de official guide, staat er toch 8)

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, uitgespeelt op "Adventure".
    Echt een zwaar coole belefenis :) Ik ben nu bezig met de Rewards en dan later ga ik nog de Time Trials doen. Ik doe tussen door (of misschien er voor of er na) nog een keer de story maar dan op "Tomb Raider".

6. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk de 1000 gamerpoints Alleen nog ff terug gaan naar 2 levels om de hidden rewards te halen daar heb ik ze nog niet allemaal.
    Ik heb wel met de time trails ons shot kill aangezet maar ik heb toch de achivements gekregen.

7. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    HOPA!!!

Complete the hard adventure
    Complete the hard adventure

175 GS

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan er nog meer deuren open in Croft Villa IKraft?

9. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij wel. per level krijg je soms te horen dat er een nieuwe kamer is. Zo als je eige slaap kamer maar ook een bad kamer (ofzo iets)

Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  10. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik moet zeggen, ik vond de eerste paar levels wat tam, maar het level in Ghana, met de waterval: super!

11. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu "Tomb Raider" uitgespeelt op een aparte save. Ik heb dus per level op die ENE zelde save ge-save-t, Maar bij "Adventure" per level een nieuwe save.

Dit is nu zwaar onduidelijk. Nu was mijn vraag. Stel nou dat ik al die saves van "Adventure" verwijder. En op de save van "Tomb Raider" alles in "Adventure" games ga halen en die weer op EEN save savet (dus die van "Tomb Raider") Is dit dan beter? dus dat ik replay level doe en dan elk level ook nog eens op "Adventure" doe. Werkt dit dan goed? Dus dat ik dan op EEN save alles heb, Alle kleren, alle Consepts ect. ect.....

Of hoef ik niet eens "Adventure" te halen en doe ik gewoon alle time trials en haal ik alle Rewards (op bijv. Easy)

Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij England en er zijn geen nieuwe deuren open gegaan in de Croft Villa.

13. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik het ook niet.... Ik klikte maar op ok zonder het echt gelezen te hebben.

(maar kan iemand antwoord geven op mijn vraag hier boven??)

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Demo gedownload, en deze game MOEST ik hebben!

Gekocht vorige week bij media markt toen ik zag dat er al iemand de game aan het spelen was (MM is altijd erg snel met het verkopen van de nieuwste games)...

War een vet spel zeg! Geeft me echt het TR gevoel wat ik bij de eerste game had, al is het allemaal wat makkelijker op te lossen dan in deel 1 (of ik ben gewoon slimmer geworden, dat kan ook :+ ).

Toch zit ik nu vast....
    Ben bij dat level dat ze tegen die geest moet vechten (ben er net achtergekomen dat Amanda weer leeft...zij stuurt dat monster op me af)

Ik weet dat ik die hendels om moet draaien zodat die ballen naar beneden komen, en dan kan ik in die gunturret kruipen...maar dan???
    Schiet wel op dat beest, maar ik doe hem geen enkele schade...:confused:

Help please??

15. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op die grote balen schieten zodat ze heen en weer bewegen zodat ze tegen die stroom lijn aan komen, en dat dan bij alle 4.

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    En dan???
    Was dat vergeten te melden net, maar dit heb ik ook al gedaan, maar wat moet je dan doen?

(thanks voor de snelle reply btw_O_ )

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan pak je met je grapple hook die artifact die boven dat schok ding zweeft.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Got it!

Thanks!!_O_

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben nu in het level Kazachstan, heb er nog niet veel van gezien, maar ziet er weer top uit.
    Tokyo en Ghana waren ook echt top. Dat vind ik eigenlijk de grootste verbetering met Angel of Darkness, de levels zijn weer leuk.

20. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand mij ff vertelle hoe ik verder kom in level bij 44%
    ik zit binnen bij dat vuur beest ding en ik moet die telsa aanzette ofzo maarja alle hendels overgehaald en die ballen in dat elektrisch geschote maar ik kan da stuk zwaart niet pakken ? en dat rotte beest krijg ik ook niet dood ofzo :confused:

Never mind poging 1001 is wel gelukt ;]

Laatst bewerkt: 17 apr 2006

Deel Deze Pagina