1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 3 feb 2006.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Je kan zo'n 30 outfits voor Lara vrijspelen, van de bikini tot haar klassieke Tomb Raider 1/2 outfit mét paardenstaart :p.
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit nou weer :confused:
    Ik speel England uit met Time Trial krijg ik alleen maar zwart beeld en wat achtergrong geluiden die je hoort in England. erg vaag en geen Achievement. :'-(
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    LOL dat is wel heel lullig.
    Ach je weet nu hoe het level gaat toch? Dan speel je er waarschijnlijk snel weer doorheen.
     
  4. harley20

    harley20 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    yo mense ik kan niet verder komen bij die derde baas dat monster ik heb die stroom kasjes wel gezien en overgehaald en ik ga op dat schietsstoeltje zitten maar hij slaat me eraf:'-( :confused:

    help mij
     
  5. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst zet je alle schakelaars aan.
    Daarna ga je in de "stroomzuigschiet ding" zitten en schiet je tegen al die blauwe ballen aan. om je heen zit nu helemaal een blauwe gloed/muur.

    Je stapt nu uit het "stroomzuigschiet ding" kijk boven je en dan zie je een stukje zwaard, deze pak je snel met je grapple en je bent klaar.

    Edit:
    ik heb England nu wel. Had nog iets van 10 min. over :p
    Zo, Kazakhstan is onmogelijk :|
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld!
    Goed einde en goed spel en m'n geld waard _O_ !

    Hoe veel tijd heb je met de timetrails?
     
  7. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Bolivia - 12:30
    Peru - 21:30
    Japan - 12:15
    Ghana - 20:00
    Kazakhastan - 27:10
    England - 27:00
    Nepal - 13:40
    Bolivia Redux - 04:15

    Maar man o man ik heb wat uitgevonden met die Time Trial's :eek:
    Echt zwaar vaag maar wel cool als je al die Achievements wil voor Time Trail. Ik ga hem niet verklappen :cool:

    verder kan ik deze tip wel geven:
    Speel als eerste de Time Trial uit van Nepal. Nu krijg je een cheat om in alle maps dat zwaard te gebruiken. Heer mee kun je dus snel door het level heen en de bazen snel te doden.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Een goede tip, maar ik blijf erbij dat het uitdagender is ze zonder cheats uit te spelen.
    Of je de cheat nou in het spel krijgt of niet, cheat blijft cheat.

    Heb je Kazakhastan al uitgespeeld btw?
    Anders heb ik nog wel wat tips voor je aangezien ik dat level 10 keer overnieuw heb gedaan O-).

    Het begin met alle vijanden moet je gewoon als een speer doorheen rennen en precies weten waar je naartoe moet (veel oefening dus).

    Het motor gedeelte heb ik het langst op vast gezeten.
    Des te sneller je de vijanden van hun bikes afknalt, des te sneller zal je door het level zal gaan.
    Laatst deed ik over het eerste stuk op de motor ruim 10 minuten, en toen ik het level her speelde opeens nog maar 5,30 :confused:.

    Eenmaal binnen is het weer hetzelfde verhaal, gewoon je weg weten en zo weinig mogelijk fouten maken.
    Probeer wel voor sommige sprongen rustig je tijd te nemen om goed te gaan staan, aangezien die paar extra seconden om goed te gaan staan niet opwegen tegen een eventuele foutieve sprong.

    Uiteindelijk heb ik Kazakhastan met nog 1,30 minuut op de klok (zonder cheats) uitgespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  9. harley20

    harley20 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    yo maar moet je dan zelf dat zwaard pakken met een grapple ik dacht dat het een filmpje wass:confused:
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja je moet het zelf pakken
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ga ik al met de timetrail beginnen, maar ik heb hem nu wel uitgespeeld maar er zijn nog geen nieuwe deuren open gegaan in de Croft Manor.
    Hoe komt dat?
     
  12. harley20

    harley20 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    yo mensen nu ben ik in engeland ik kom bij allemaal dingen met vuur als je daar overheen bent kom je bij een deur hoe haat die open??????:confused:
     
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet, ga ik straks doen. Maar ik kan hem zelfs uitspelen op nog 26 min. op de counter. Heel vaag :p

    trek de doos naar die poort. Spring nu op de doos, je kan nu over de port springen, achter die poort zit een handel, als je deze overhaalt dan gaat de poort open. Sleep nu de doos naar je toe en ga met de doos door de messen.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  14. harley20

    harley20 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks man
     
  15. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    YES! heb nu alle Time Trial's
    Nu alle Rewards nog verzamelen :)

    Lol gamerscore: 5555 :p
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  16. harley20

    harley20 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij een stroming waar je niet kan zwemmen dan moet je een hendel overhalen(heb ik gedaan) dan kom je bij twee poorten eentje moet je slopen maar hoe|:-
     
  17. harley20

    harley20 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben in engeland en dan moet je een poort openmaken bij die poort staat een doodskist maar je wordt meegezogen tot 2 hekken wat meot je dan doen
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je echt alles hier vragen?
    Maar ok hier het antwoord:
    Je zwemt naar de hendel, haalt dezen over, er gaat nu een hek open. Spring nu snel op de grafkist en spring in het eerste gat dat je ziet. Nu zwem je vooruit, eerste afslag neem je links, je zwemt door en komt weer bij een afslag en ga weer links. Nu zie je weer een hendel haal dezen ook over en je ziet dat er weer een hek open gaat (dat hek waar op dat moment de grafkist tegen aan staat) Klim nu weer op je graf kist en trek je zelf met je grapple aan een lamp boven je. Je ziet nu weer een gat waar je in kan klimmen, Doe dit en je bent verder.

    Tomb Raider is een echte puzzel game en het leukste is dus om deze puzzels zelf op te lossen. Probeer hard na te denken en probeer gewoon alles uit. :)
     
  19. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die heel graag en heel simpel en snel de Time Trial's willen uitspelen heb ik hier voor jullie de tip!

    Maar je krijgt hem niet zomaar. PM naar mij de 8 hoofdrol spelers in Tomb Raider Legends
    (Lara Croft dus niet!)

    heb ik de PM ontvangen en de juiste 8 namen staan er in, krijg jij van mij deze geweldige truuk.

    P.s. als je hem hebt ontvangen ga hem dan niet op dit topic of waar dan ook ergens gewoon neer zeten.
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Flauw hoor Karft :9
     

Deel Deze Pagina