Check www.gametrailers.com dan Daar zijn heel veel gameplay trailers te vinden. Allemaal mooie trailers waarbij je een goed beeld krijgt van het spel
Tis al heel wat dat je voor Kameo een kerstpakje kon downloaden. Maar op zich heb je gelijk. Met Legend gaan ze terug naar de roots van de serie, dus deel 1. En daarin kon je wel naakt spelen. De graphics waren wel zo slecht dat je eigenlijk nog niets zag Maar jah, ik wil het spel graag hebben omdat het exploren weer de overhand krijgt
Tsjah, ieder zn mening, maar ik ben best onder de indruk. Ik vraag me alleen iets af: Zijn de screenshots die wekelijks op de frontpage verschijnen nu van de Xbox of de Xbox 360 versie?? Er zitten screenshots tussen die ik werkelijk fenomenaal vind, maar er zitten ook screens tussen waarbij ik nou niet bepaald van mn stoel sla. Dan vind ik het kartelig en niet gedetailleerd.
hier zijn je een verschil tussen de PS2/360. 360 is veel mooier al zeg ik hetzelf http://img469.imageshack.us/img469/1961/screen712hn.jpg oh en op gamespot zijn veel 6 mooie 360 filmpjes alleen low-res
de laatste Tomb Raider was rampzalig (heb ik op ps2 gespeeld) maar ik denk dat deze wel een toppertje wordt!
Nou, ik (en mn collega's) vonden van wel. Maar ik kon bijster weinig van "Karima Adebide" google'n. Weet je zeker dat dat die spelling correcdt is?
Soms lees ik een paar reacties die op de frontpage staan over het spel. Aangezien er wekelijks wel nieuwe screenshots beschikbaar zijn. Maar ik vind het nogal vaag dat er mensen zijn die het spel bij voorbaat al de grond instampen terwijl de previews toch duidelijk aangeven dat we weer met een goed Tomb Raider spel te maken hebben. Nou interesseert de mening van een ander me niet echt. Maar net ook weer nieuwe trailers bekeken, maar het ziet er goed uit. Vooral de animatie van Lara is erg goed volgens mij. Ik heb wel het idee dat de actiemomenten een tikje minder zullen zijn dan de momenten waar je avonturiert. Maar dat maakt niet uit, omdat het avonturengedeelte een veel groter deel van het spel beslaat.
ik had een preview gelezen van dit spel en in hun conclusie kwam naar voren dat ook deze deel kort is.....
Aan je avatar te zien ben je een liefhebber van Shadow and the Colussus. Dat spel is ook in 7 uurtjes uit te spelen. Dus dan ben je het zeker wel met me eens dat je beter een kort en krachtig spel kan hebben, dan een lang en saai spel?? Zelf heb ik nog niets gelezen over de lengte van het spel, maar ik zou het niet zo'n heel groot punt vinden als het spel snel is uitgespeeld. Bij shooters pak ik het spel niet zo vaak een tweede keer uit de kast om nog een keer de singleplayer te doorlopen. Maar ik denk wel dat ik dat bij dit spel wel doe.
Ja ik ben het ook met je eens hoor, maar dat die 7 in uren in Tombraider van gelijke niveau zullen zijn als die van Shadow Of The Colussus dacht ik dus mooi niet. Met alle respect naar Tombraider hoor, maar sotc heeft toch een X factor dankzij de adembenemende sfeer en de geweldige soundtrack waardoor het toch meer aantrekkingskracht heeft op anderen. En besides shadow of the colussus heeft ook nog voldoende replaywaarde, want je hebt ook een leuke time mode. Maar goed we zullen zien.....
Tis inderdaad nog ff afwachten. De review versies van Tomb Raider moeten nog binnenkomen natuurlijk. Qua originaliteit delft Tomb Raider natuurlijk het onderspit tegenover Shadow of the Colussus. Maar de algemene ervaring kan natuurlijk wel mooi zijn.
Ik denk dat deze Tomb Raider mij weer helemaal into de serie gaat maken De eerste paar delen vond ik geweldig, die waren toen ook origineel voor hun tijd. Hoewel de originaliteit er natuurlijk een beetje vanaf is, wil dat nog niet zeggen dat ze geen dijk van een game neer kunnen gaan zetten. Ik heb ook het volste vertrouwen in het team wat verantwoordelijk is voor deze game
Idd, de meeste kijken alleen maar naar de kwaliteit van de laatste Tomb Raider (die overigens in de PU nog aardig scoorde, maar voor de rest werd afgezeken). Maar Legend wordt door een heel nieuw team gemaakt, de mensen achter Legacy of Kain en Soul Reaver. Dat zijn geen misselijke spellen.