Is wel te doen, alleen met schieten moet je een beetje oppassen want als hun je nu raken dan ben je je halve leven balk kwijt.. dus dat is wat minder, maar voor de rest is het goed te doen En bij de eindbaas was ik een paar keer dood gegaan, maar dat kan ook aan mij ligge omdat ik het te snel wou doen
Want ik wil de hard mode ook gaan proberen na dat ik alle rewards en Time trials heb gehaald. ik laat het wel weten mensen.
Ik heb gister ook voor het eerst even wat langer gespeeld >> Wat een machtig spel, dit is tot nu toe toch wel de leukste titel voor mijn xbox360 denk ik! Zometeen maar weer spelen
Ik had de "Tomb Riader" (hard) mode al een tijdje geleden uitgepeelt. Ik keek naar de tijd die ik er over deed en dat was 2 uur en ongeveer 30 min.
Nou de replaywaarde stelt bar weinig voor. Je kan nog de Time Trials halen waarbij het de bedoeling is om de levels zo snel mogelijk uit te spelen en dat was het ongeveer
Ik maak daarom gebruik van het aanbod van de PU, een jaarabonnement + Tomb Raider. Dan heb je Tomb Raider voor 20 euro.
Ja maar hoelang duurt het dan voordat je het spel binnenkrijgt en je betaalt het dan hopelijk in een keer ?
Je moet ze gewoon machtigen om in 1 keer het geld van je rekening te halen. Als ze het geld hebben, sturen ze het spel op. Had me vorige week aangemeld, maar het geld is nog niet van mn rekening geschreven. Zal deze week wel gebeuren
Jezus GVDUH!!! Kwor gek!! Volgens mij heb ik last van een ''SUPER'' Bug! Die eindbaas in england..die kut slang. Ik krijg alle 3 die kooien naar beneden behalve die ene die rechtsvoor het kasteel zeg maar ligt...dat KUTding wil gewoon maar niet naar beneden komen...ken trekke wat ik wil...hoe ken dah nou ?
ouwhoer ey, ben al 2 uur aan't klote zeg daar...dat tandwiel draait niet eens...dit is echt een zware fout in het spel en d'r is niet eens een optie om het hele level opnieuw te starten... Betaal je dan 60 euro voor... *UPDATE* Maar helemaal opnieuw begonnen...nu was ik er weer en nu deed ie het wel...gelukkig. Even verderop liep mijn 360 vast...waarschijnlijk hitte probleem. Ben blij als die nieuwe CPU uit is volgend jaar!