1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 3 feb 2006.

  1. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    In de computerkamer in de hal ligt een laptop op de grond, als je daar op Y drukt gaat er een kluisje achter je open
     
  2. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze tombraider is echt TE simpel. Het spel ziet er wel super mooi uit. begrijp me niet verkeerd. maar dit is geen spel voor DE tombraider fan die van echt puzzelen houdt. Je hebt nu alle puzzels binnen 5 minuten door. Vroeger op de ouwe grijze playstation was dat wel anders met Tombraider 2.Toen zat je soms wel dagen in een level te klooien om een stapje verder te komen. Dan had je ook een goed gevoel wanneer je het haald. Dat mis ik in deze tombraider. Dat is een beetje jammer. Dan zijn de time trials nog wel leuk maar dan moet je weer niet die cheats gaan gebruiken. Dat is dan weer zo zwak. Dan kan iedereen het halen. Ik mis dat de echte doorzetters nu niet beloond worden, maar dat iedere achievementbooster dit spel met gemak kan uitspelen. Maar begrijp me niet verkeerd. wie nog nooit tombraider gespeelt heeft zal dit een goede game zijn.
     
  3. Countdown

    Countdown Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog eens een paar keer geprobeerd om dat watermonster te verslaan maar op de één of andere manier wilt dat beest maar niet naar mijn bel luisteren. Kan iemand misschien een screen posten hoe het eruit ziet als zo'n beest ernaar luisterd? Ik wordt helemaal gefrustreerd van dit level, ik wil verder! :)
     
  4. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar dat beest het water uitkomt moet jij de bel rinkelen, er zijn 4 plaatsen. Dan moet je zo'n ding laten flikkeren (hopelijk snap je het ;))
     
  5. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet tegen die bellen shieten dan gaat dat beest met zijn kop opzij en dan moet je met je touwgeval die kooi naar beneden trekken. als je dat beest dan mist moet je eerst wachten totdat de kooi weer naar boven is opgehesen. dit gebeurt vanzelf. Als deze nog niet is opgehesen ben je voor jan lul op die bel aan het schieten dus moet je een andere bel+kooi pakken. totdat je ze alle 4 hebt gehad en et beest het loodje legt.
     
  6. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem deze week in de bus.
    Ben is benieuwd.
     
  7. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je teweinig x op de bel schiet je moet gwn doorrammen totdat ie kijkt:p:)
     
  8. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er hier iemand wel eens last van een spontane vastloper???
    Beeld hangt gewoon dus geen strepen ruis of iets dergelijks.
     
  9. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gister in de Croft Mansion aan de gang met die boekenkasten in de bibliotheek. Dus ik zet ze op die schakelaars op de grond, krijg ik klein filmpie te zien, dat er een door open gegaan is. Daarna krijg ik een melding dat hij Unsuccesfull gesaved is en ik zie geen deur open staan.

    Wie heeft dit ook gehad en wat moet ik er aan doen. Want als ik nu de Mansion opnieuw opstart staan die boekenkasten nog steeds op die schakelaars en kan ze niet bewegen.
     
  10. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Legend is weer vanouds. Waren het eerst draakjes en muntjes, nu moet je het met een soort Inca mes doen.

    Mijn uitdaging: die ene zilveren in de Bolivia level (de eerste dus).
    Het is dat stuk waar je verplicht bent B en vervolgens A in te drukken anders wordt je kop of been er afgehakt. Als je goed kijkt zie je een zilveren Inca mes aan de onder kant (noem het de bodem) liggen.

    Heeft iemand een idee hoe ik die zilveren unit kan pakken? Ik heb het geprobeerd met Y, maar die doet het niet want je kan alleen maar B en A indrukken...

    Mijn dank is groot. :)
     
  11. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    Een stukje verderop waar de jaguar je aanvalt kun je een stuk muur wegduwen als je helemaal door duwt kan je naar rechts lopen daar ligt die zilveren award.
     
  12. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    thanks, ik maar niet begrijpen... |:- Iemand trouwens alle timemodes gehaald??
     
  13. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gehad.
    das een dikke bug:p

    @: wegee, heb ik gelukkig nog nooit last van gehad:p
     
  14. jamesdelft86

    jamesdelft86 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje :eek:

    misschien heeft het antwoord er al tussen gestaan maar ik stel hem toch.
    hoe kom ik buiten bij de mansion van lara croft?
    kan je wel naar buiten??
    is er weer zo'n soort test course zoals in deel 3?

    groetennnn
     
  15. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhh er is wel buiten alleen het zwembad, maar dat bedoel je vast niet.
    Ik denk dat er geen echt buiten is..??
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel een soor test course, waarbij je die collectables moet pakken. Dat kun je vrijspelen na het Bolivia level!
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze gisteren ontvangen maar nog niet zitten spelen.
    Dit zijn 3 nieuwe games op 4 dagen dus kan ik even niet volgen. 8)
    Ben wel benieuwd naar deze game.
     
  18. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet wel zegge dat ie redelijk verslavend werkt, tevens vliegt de controller met regelmaat door de kamer heen... Wat uiteraard wat minder is. Het leuke blijven de secrets. Daar kan ik lekker een avondje mee bezig zijn, zeker als ik nou net die ene zilveren kruis moet hebben... :)
     
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Das al niet goed voor mij...=(
    Ben snel kwaad bij een game.
     
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    het zit m voornamelijk in de camera stand. Soms kan je moeilijk zien waar naar je springt... Dat is misschien wel een klein minpuntje van het spel... ik noem "klein minpuntje", verder is ie heerlijk vermakelijk.... :thumbs:
     

Deel Deze Pagina