1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 3 feb 2006.

1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje..
    Hoe kan ik die gold reward te pakke krijgen in bolivia??
    Iets boven die ingang van dat puzzelkamertje,maar daar kan ik niet bij.
    Kan iemand me helpen.
    ps.time trail in japan is echt onmogelijk.

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Kasumi : Neem aan dat je die puzzelkamer met kratten bedoelt. Eerst alle 3 de kratten plaatsen zodat je de deur opent, dan haal je de krat van de deurschakelaar af ( zodat de deur weer sluit ) , dan haal je de krat van de linker schakelaar af ( links als je met je gezicht naar de deur staat gericht ) , plaats de kist weer op de deurschakelaar en ga dan met Lara zelf op de linkerschakelaar staan, de deur gaat nu weer open, als je naar de deur kijkt zie je 2 "armen" , je moet met Lara van de schakelaar af gaan als die 2 "armen" in het donkere gedeelte verdwijnen. De deur blijft dan half open, ga vervolgens gewoon naar de deur zoals je normaal zou doen en je kunt via de deur omhoog naar de gouden reward.

PS: wacht met de time trials totdat je de game hebt uitgespeeld en doe dan eerst Bolivia Redux op Time Trial. Hiermee unlock je namelijk 1 hit kill cheat, begin dan pas aan de Time Trials en het wordt heel wat makkelijker te halen. Succes !

3. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Up'je...

Ben er sinds eergisteren mee bezig. Had nooit verwacht dat ik zoveel plezier zou hebben in deze game.Hij is gemakkelijker dan zijn voorgangers maar daarvoor niet slechter.

Zit nu in Kazakstan (of hoe je het ook schrijft).
    Nadien is op HARD uitspelen en als die bronze/silver/gold rewards opzoeken.
    Maar vind het een verrassend leuke game.

EDIT: nu is er een goeie maat aan het spelen en die had ineens een soort 'bullet time'.
    Hoe doe je dit eigenlijk? Door op één van die vijanden de springen ofzo?

Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  4. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    je springt tegen een vijand aan en dan druk je op een bepaald moment Y.
    Dan kom je in een "kleine bullit time" terecht.
    Verwacht er maar niet teveel van, ik weet niet waar die shit op slaat want op een afstandje knalle is beter dan op iemand te springen en kogels om je oren krijgen.

5. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Had het ondertussen gevonden. Van verder schieten is idd gemakkelijker maar zo af en toe is dat wel leuk voor de sfeer. Heb daarstraks stage van Kazakstan uitgespeeld, leuke boss op het einde maar wist niet wat ik opt laatste moest doen.

Net Tomb Raider Legend uitgespeeld.
    Moeilijk was hij niet, al moet ik nog de 'Hard adventure' doen en die ga ik met enorm veel plezier doen want vond de game echt zalig. Leuke sfeer, goeie muziek en de actie was ook wel top.

Laat het vervolg maar komen!!! :thumbs:

Mij nu bezig houden met de extra achievements zoals Croft Mansion, Time Trials enz...

Weet er iemand trouwens als ik een load game doe van mijn huidige 'finished game', kan daar Bolivia Redux enz... herspelen.
    Als ik nu 'HARD' difficulty neem, geldt dit ook dan voor de 'Hard adventure' achievement?

/Mod Ik heb 3 posts van je samengevoegd, gebruik de volgende keer de Edit knop als dat kan

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2006
  6. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me opzich logisch... ik ben direct begonnen met Hard adventure. Je krijgt dan beide achievements als je het speel uitspeelt.

7. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, maar ben toch anders begonnen. Heb gewoon mijn achievements gehaald voor de Bronze/silver/gold rewards met normal difficulty.
    Nu kan ik de "hard" adventure uitspelen zonder teveel rekening houden met die rewards.

8. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1

Maar ga je ook voor de 100%?? De rewarchs achievement is best wel te doen.
    Daar hadden ze trouwens best wel een achievement van kunnen maken...
    100 % game played = 100 gamescore :)

9. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ga voor de 100% want vind de game echt top.
    Nu moet ik nog gewoon "HARD" adventure uitspelen en al de Time trials (buiten Bolivia) en dan heb ik mijn 1000g punten :9

10. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik had een paar rewards niet gevonden in peru. Nadat ik een level zelf uitgepuzzeld heb lees ik de walkthrough om de gemiste rewards te kunnen vinden.

Ik speel Peru dus opnieuw. Haalde onder andere de gold reward. Ik ging ergens dood. Zag vervolgens rechtsonder in beeld een klok aflopen. Speelde het level uit. Heb nu 100% rewards van Peru en tevens de Time Trial gehaald. (ik speelde gewoon op adventurer moeilijkheidsgraad). Heb dat in Bolivia nu ook getest.

Je speelt dus het level opnieuw, selecteerd je moeilijkheidsgraad (ik had adventurer) en speelt. Je hebt geen klok in beeld. Ga nu ergens dood (halverwege of verder). Je begint bij je laatste save point en er verschijnt een klok rechtsonder in beeld (bij mij met 13 minuten en dat was halverwege). Speel het level uit en je hebt de time trial gehaald.

Redelijk vage bug dit. Ik haal de time trials zonder ooit de time trial mode te hebben geselecteerd :confused:

Andere mensen dit ook meegemaakt?

11. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Is een trucje voor diegene die de time trials wilt halen zonder er echt voor te gaan. Werd hier een paar pagina's terug vermeld hoe je dit moest doen, jij hebt het ontdekt zonder er iets over te lezen ;)

12. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Bolivia - The Looking Glass

Fighting Amanda in "Bolivia - The Looking Glass"

Ik ben nu aangekomen dat ik met Amanda moet vechten, Ze veranderd in een groot beest. Nu is het de bedoeling dat ik haar met mijn zwaard 4 sla, dan valt ze neer en staat er "press y button" Als ik de y indruk komt ze weer tot leven.

nu weet ik niet wat ik moet, hoe moet ik haar doden?:emo:

Groetjes

13. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet haar dan ook nog eens 4x met Y raken

14. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, gewoon blijven vechten tot het monster is verdwenen.
    Eigenlijk een te simpele boss om te verslaan.

15. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Soms kan het wel even lastig zijn, vooral als zij jouw raakt met haar vuurballen, na een paar keer moet het toch wel te doen zijn ja

16. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukt. :thumbs:

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel sinds een paar dagen ook. Zit nu in het Engeland level. Ik moet tegen een draak vechten en dan moet je kooien op zijn hoofd laten vallen. Dat moet je 4 keer doen. Drie kooien komen gewoon naar beneden als je er met je grapple hook een slinger aan geeft. Maar 1 doet het gewoon niet, die komt niet naar beneden. Zo kan ik die baas niet verslaan. Is dit een bug ofzow?? En zo ja, wat moet ik nu dan doen. Moet ik het level opnieuw spelen ofzow en dan maar hopen dat de kooi nu wel naar beneden komt? Het is trouwens de kooi linksvoor die niks doet.

En dan had ik nog 1 vraagje: Hoe moet je een Time Trial starten? Zie het niet zo 1, 2, 3 staan in het hoofdmenu

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat van de Time Trial weet ik nu al, maar "legaal" kan je dat toch nooit halen?? :confused: In 12:30 minuut Bolivia uitspelen, dat lukt toch nooit. In die tijd heb ik net het stuk van de demo gedaan. Gewoon deed ik er 45 minuten over.

Als iemand mn vraag over Engeland weet, graag :b:

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Populair spel....
    maar niemand die hier ook last van heeft/had?
    Ik zat van tevoren al even te klooien met die kooien, maar toen moest het nog niet. Toen deden al die kooien het volgens mij gewoon. Je moest dan eerst de tombe in van King Arthur en daarna kreeg je de baas

Ik heb nu wel 3 posts achter elkaar, maar je snapt natuurlijk wel dat ik de thread ff bump (voordat wannabe mods gaan zeuren)

20. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijke een reactie voor u.

Ik heb daar niet echt problemen gehad hoor. Ik heb bij de 4 kooien exact hetzelfde gedaan en het is mij gelukt. Denk niet dat het een bug is, wat ik wel af en toe had is dat Lara haar 'grapper' niet op tijd gooide en dan moest ik opnieuw beginnen. En is het altijd bij het laatste kooi dat je dat probleem hebt?

Deel Deze Pagina