1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 3 feb 2006.

1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle time trials "legaal" gehaald ;)
    Gewoon door blijven rennen en niet op je vijanden letten. Alle puzzels in één keer goed doen (hiervoor moet je wel het volledige level kennen). Uiteindelijk houd je per level een halve tot één minuut over. Het is niet al te moeilijk.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee, het is altijd de kooi linksvoor. Ik haal met mn grapple een miljoen keer de hendel over, maar de kooi blijft gewoon bovenaan hangen. Er is geen beweging in te krijgen. Het lullige is dat ik vlak daarvoor gewoon gesaved heb. Je kan ook geen "Restart Level" doen ofzow. Je kan wel in het hoofdmenu kiezen voor Replay Level. Engeland staat er dan niet bij, omdat ik die nog niet gehaald heb. Maar als ik Kazakstan opnieuw uitspeel, ga ik dan automatisch door naar Engeland?? Of wordt ik dan na het uitspelen van Kazakstan weer teruggestuurd naar het hoofdmenu? Als dat zo is, moet ik weer lekker helemaal bij Bolivia beginnen.......

Ik weet zeker dat alle kooien het wel deden in het begin (voordat daar een baas was). Ik dacht namelijk eerst dat het een puzzel was. Ik heb ze toen alle 4 zo snel mogelijk naar beneden gedaan. In ieder geval snapte ik even niet wat de bedoeling was. En terwijl ik nadacht was ik die kooien naar beneden aan het gooien met mn grapple. Totdat op een gegeven moment de kooi linksvoor niets meer deed. Toen boeide me het niet, maar nu met de baas is het een ander verhaal.

3. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Het kooien probleem had ik ook... m'n controller is vaak aan de andere kant van de straat beland. Mijn oplossing zou zijn: ga er even rustig voor zitten, schiet met alle geweld op de bellen, zodat die "draak" even afgeleidt is, druk vervolgens de rechter tumbstick in en mik op het puntje van de hengsel en schiet u maar... als het goed is, wordt de "rondje" rood. Ik heb het vaak gehad dat je aan het schieten bent met die grapple, maar de meters de andere kant op gaat... Het zal de eerste paar keer overigens mislukken, maar hoe vaker je het doet, hoe beter je het in je vingers krijgt. :thumbs:

Volgens mij kan je gewoon "restart level" doen, zodra je het pauze menu zit, maar goed, met Replay level speel je gewoon het desbetreffende level opnieuw. Misschien vind je wat extra secrets en dan save je het gewoon.. Je gaat niet terug naar Bolivia, tenzij je niet saved natuurlijk... ;)

4. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel sinds gister en ben nu bij bolivia in een ''grot'' met 2 muren waaraan een grote draai hendel zit en een soort brug en een laagje water weet niet hoe ik verder kom :eek: :confused:

5. Bizarre

Bizarre Club Bizarre

Leuk Bevonden:
    0
    die ene pilaar die dat wiel tegenhoudt moet je kapot schieten met het machinegeweer die boven aan een helling staat, daarna gaat het wiel draaien en kun je via de touwen en het wiel naar de overkant zwaaien.

6. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt ik hoop dat hiermee wel lukt want ik ben pas op 1% van de game :{ 8)

7. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar ik kan geen machinegeweer vinden ben ik nu echt zo blind ?8)

ben hier

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zo, dat is inderdaad helemaal het begin. Zelfs nog in de demo. Je moet gewoon die kratten op de wip zetten en dan er aan de andere kant opspringen. Dan kan je de kratten naar de juiste plek schuiven. 3 kratten op 3 "knoppen". Dan gaat boven de deur open. Even via de zijkant omhoog klimmen en voila

btw: er is daar geen machinegeweer

9. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    dacht al dat er iets niet klopte :p:p zal vandaag nog is kijken of het lukt

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    En als je weer vast komt te zitten, check dan www.gamefaqs.com
    Daar zijn genoeg walkthroughs te vinden die je verder helpen

Hier de link naar de Tomb Raider pagina: KLIK

Laatst bewerkt: 7 aug 2006
  11. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    haha tis al gelukt :p heb nu bolivia uitgespeeld op een aantal rewards en de timetrail na

ik had voor dat ik niet meer verder kwam al een vermoeden dat ik die kisten naar boven moest ''brengen'' maar wist niet dat zo moest

12. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag op Tomb Raider uitgespeeld. Mis nu alleen de laatste 2 time trials nog, iemand nog tips? :confused:

13. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    ik neem aan de laatste missies, redux en eh... die andere dus... eh Nepal.

Met Nepal ben ik flink een tijdje meebezig geweest. Goed springen is hier erg belangrijk... en dat gaat soms lekker, maar vaak spring je er weer net naast... wat alleen maa rmeer tijd kost. Je kan eventueel de cheatcode gebruiken die je vrij speelt in de Redux. Die speel je heel snel uit met dat ene wapen wat je krijgt bij Nepal. Succes... :thumbs:

14. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    www.xbox360achievements.org staan verschillende cheats alleen je ken de meeste pas unlocken als je een time trail hebt uitgespeeld :mad: :9

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Time Trials zijn met die motor-rij gedeeltes heel vervelend....

Had de Time Trial in Kazachstan, ging vlekkeloos ook het motorrijden, moet ik op een gegeven moment op een ladder springen, pakt Lara die ladder gewoon niet he!

Ben 4 minuten kwijt geraakt om die ladder beet te pakken te krijgen, naja het verhaal kan je wel raden, sta oog in oog met de level boss, dan heb je nog 3 seconde nodig om de fatality van de boss uit te voeren en dan is je tijd op...

En toen ging daarna 4x alles mis...

Kortom: veel gevloek, gescheld en getier.

Maar nu is het gelukt :)

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Waar kan ik ook alweer info vinden over de Time Trial bug??

17. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    staat op www.xbox360achievements.org maar die site doet het bij mij niet altijd ...

zit nu trouwens vast met tomb raider ben nu in peru en ik moet iemand bevrijden uit de gevangenis er ligt zon bal op de grond ( pijlen komen uit de muur) en er hangt zon touw maar daar ze niet eens bij komen :confused: :confused: doe ik iets fout ??

18. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1

Je haalt als eerste de bal weg, dan schieten een paar pijlen erbij... De ruimte is redelijk donker dus je moet even zoeken, maar links in de hoek, zodra je dus binnenkomt, is een verhoging, daar kan je opspringen en vandaar uit spring je naar het touw... :cool:

19. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ok zal het straks /morgen is gaan proberen

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Goedendag, jij speelt ook niet echt door ;) Je hebt het spel sinds 30 juli (zag ik aan je eerdere posts) en dan ben je nu al in Peru...Ik heb het spel in 6 uurtjes uitgespeeld (okay, toen wist ik wel de oplossingen van de puzzels).

Deel Deze Pagina