1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 3 feb 2006.

  1. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb meer te doen als alleen tomb raider spelen !! en ik heb ook nog 6 andere spellen om uit te spelen maar goed niet iedereen is hetzelfde en das maar goed ook :9 :thumbs:
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ook, bijv. Tomb Raider kijken :+ (nu op SBS)
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Net wat van die time trials geprobeerd. 3 gered in 1 keer (level 2, 4 en 7).
    Verder heb ik het eerste level al 2x geprobeerd, maar daar faal ik steeds.

    Iemand alle levels al gered op time trial? Welk level is het lastigste?
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alle time trials binnen... De Redux time trial is een belangrijke. Met de cheat die je krijgt gaat het allemaal stuk gemakkelijker... *) of je houdt van moeilijk en gebruik je m niet, maar dan moet je timing in het spel met springen/rennen/schieten errug goed zijn... }:]
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik gebruik geen cheat, heb er nu al 5 van de 8.
    Vooral die van de Nepal en de bolivia redux zijn een eitje!

    Moet nu nog Kazachstan, England en Bolivia.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ben niet echt van plan om die Time Trials te gaan spelen. Ik vind dat gewoon niet relaxt, dan ga je zitten stressen als het ff fout loopt. Heb alleen de Time Trial van de 2 korte velden gehaald gisteren (Bolivia en Nepal). Bolivia moet je wel ff haasten, bij Nepal had ik nog bijna 4 minuten over.
     
  7. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb eindelijk peru uitgespeeld ben nu alweer een heel eindje in japan dat is een best wel leuk level....
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond Ghana of England het leukste level, Kazachstan het minst leuk.

    Heb nu ook alles op time trial gehaald (zonder cheat), alleen wat moeite gehad met die van bolivia.

    Nu alleen nog de 60 bronzen artifacts voor de 1000 punten.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Kazachstan en Nepal vind ik leuk, lekker in de sneeuw rondbanjeren :)
    Engeland vind ik het minst leuk, beetje donker level
     
  10. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft deze game net als in de demo last van framedrops?
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit iets van gemerkt eigenlijk.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nee, ik ben in het hele spel geen framedrops tegengekomen
     
  13. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het spel heeft framedrops in 720P (dat is waar ik in speel) maar is nooit echt hinderlijk geweest behalve bij de bike scenes.
     
  14. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ff een vraagje ben vandaag verder gegaan met tbrl maar nu moet ik takamoto verslaan met zijn fuck up zwaard hoe kun je dat het beste doen ??
     
  15. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    aah bedankt
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die baas is best eenvoudig. Op easy hoef je niet eens na te denken. Op hard een beetje, dan moet je alleen springen en duiken. Takamoto doet namelijk alleen lage en hoge aanvallen. Over die lage kan je zo overheen springen. Bij die hoge moet je er onderdoor duiken met B. En als je dichtbij Takamoto bent, moet je schieten. De bazen van Ghana en Kazakstan zijn lastiger
     
  18. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem al was idd niet zo moeilijk int begin wask dus moeilijker aant doen dan nodig was ;) maar goed we zien wel ga eerst ghana maar is verder uitspelen en en tt van japan en peru nog halen
     
  19. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik ontzettend genoten heb van dit spel. Veel beter dan deel 3, 4 en 5. Het spel is niet te lang en de levels zijn normaal. Je hebt het gevoel dat je vooruit komt. Je zit niet zo gauw vast. Er zijn wel paar puzzelstukjes, maar onmogelijk is het zeker niet. Ik ben zelfs de eindbaas vergeten haha lol. is echt een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb. Ik vind de time attack best wel pittig eigenlijk. heb het paar keer geprobeerd, maar red het niet voor maar 10 seconden of zo. :mad: Vroeger was ik een stuk beter met spellen. maar nou ik werk besteed ik minder tijd aan spellen. voor mij is het af en toe wel leuk, maar echt urenlang achter het systeem zitten zit niet meer in voor mij. Ach ja.
     
  20. heb em ook geruild met amolas is best wel een goed spel en de graphics zijn echt niet fucked up zoals sommige zeggen ;)
     

Deel Deze Pagina