1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 3 feb 2006.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Grafisch is juist erg mooi. Jah, er kan meer met de 360, maar ik vind het er persoonlijk erg goed uitzien. Het is mijn favo spel voor de 360 waar geen online functie inzit. De singleplayer klopt als een bus, speel lekker
     
  2. Slavefriese

    Slavefriese Always on the run

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de week ergens gelezen op het net dat ze bezig zijn om
    TOMBRAIDER 1 opnieuw uit te brengen maar dan met de gameplay en graphics van Tombraider Legend. De levels zullen in dat spel wel gelijk blijven als in deel 1. Als ie uitkomt voor de 360 dan ga ik hem denk ik wel halen, want dit is toch een mooi spel om die weer te spelen en al helemaal met de graphics van nu:)
     
  3. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tomb raider legends vind ik tot nu toe nog steeds de beste Xbox 360 game, heb al iets van 40 games gespeelt/liggen dus dat zegt genoeg lijkt me ;). Ik heb er het meeste fun mee gehad en een zeer relaxte gameplay. En dan een remake van het 1e deel, lijkt me echt zeer tof!
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas alleen nog maar aangekondigd voor PS2 xbox en PSP. Verder baseren ze de game op het verhaal van het spel maar ze zullen er hun eigen twist aan geven (lees verkloten). Als hij op de xbox 360 komt koop ik hem zeker alleen al omdat ik ze verder allemaal heb/uitgespeeld.
     
  5. haaske

    haaske Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in bolivia, ik moet die grot ofzo iet terug ingaan die onderwater staat. ik ben al een eindje verder gezwommen maar nu kom ik in een centraal gedeelte en er staan 3 standbeelden met een ding in.
    als ik aan die 3 dingen trek van de 3 standbeelden gebeurt er niks. Ik geraak dus ook niet meer verder en vind de uitgang niet.

    PS: sorry voor de redelijk onbegrijpelijke beschrijvingen :d
     
  6. WolfsNL

    WolfsNL Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het level na boliva, na het motorrijden. Er staan als het goed is vier beelden, dan gebeurt er wel wat. Dan gaat het water weg :). Succes.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik weet niet of hij dat bedoelt hoor WolfsNL. Hij zal toch zelf wel weten of hij vastzit in Bolivia of Peru. In ieder geval snap ik er niets van wat haaske bedoelt. Je kan altijd op www.gamefaqs.com kijken voor een walkthrough, dan kan je stapje voor stapje bekijken wat je moet doen
     
  8. haaske

    haaske Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het is na het motorrijden sorry als het niet bolivia was ik dacht dat ik daar nog zat, ik ga nu eens kijken of ik 4 beelden vind
     
  9. haaske

    haaske Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb het gehaald en ben voorbij het water.
    maar ik zit alweer vast :d even erna moet je 3 bollen in kuilen gooien en dan gaat er zo een standbeeld omhoog en links en rechts zo ladderkes.
    ik krijg 2 bollen in die kuilen maar de derde vind ik niet.
    links geraak ik ook niet boven op de ladder en volgens mij ligt er ook gene bal.
    kan iemand mij nog eens helpen?
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey iedereen, ik heb op dit moment een (illegale) versie van TB legend op mijn pc.. Die ik niet echt speel.

    Nu kan ik voor 20 euro TB legend voor op mijn xbox 360 kopen. TB is een spel dat ik nog echt een keer wil uitspelen.

    Maar op welk aparaat raden jullie het mij dan aan te spelen? Zou de xbox 360 versie leuker zijn??
     
  11. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Of de xbox360 versie leuker is? Denk het niet echt. Het is wel de mooiste versie ( als je op een HD tv speelt) Daar vind ik een spel ook wel eens leuker door worden. Voor 20 euro zou ik het spel zeker kopen. Heb er erg veel plezier aan beleeft!!! 1 word of advice: Kopen!!!
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb helaas geen HD tv, Maar de pc controls trekken me niet helemaal voor die game.. Zit veel liever achter me 360.

    Dan alsnog het geld waard toch ?
    Weet iemand trouwens hoe groot het spel is (speelduur)?
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik heb hem toevallig ook pas binnen gehad. HAd de story mode op easy in 7 uur rond met puzzelen. Ben nu op hard aan het spelen, duurt iets langer maar aangezien je de puzzles al kent zal het iets korter duren dan.
     
  14. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    @haaske

    De derde bol zit op een standbeeld: je moet iets verder terug gaan , dan zie je een beeld in de muur staan. DIe moet je omver trekken met je grapple en dan valt er een bol uit.

    (of als je die al had, er zit een bol in het rechter standbeeld dat open gaat met de drukknop)
     
  15. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een probleempje .... ben in ghana bij de 3 sluizen waar je 2 wielen moet gaan laten draaien ... de eerste die draait al en nu ben ik door verschillende hindernissen gegaan en dan kom je uit ... waar je in het begin begon bij ghana dat meertje met dat eilandje alleen dan van bovenaf ;)

    maar nu ben ik in het water gesprongen en door verschillende dingen gelopen en nu ben ik weer uitgekomen bij een van die hindernissen waar ik een blok voor nodig had en er dus niet meer door kan 8) 8)

    [​IMG]
    deze heb ik dus al gedaan..

    en ik vrees dus dat ik helemaal overnieuw moet gaan beginnen met het ghana level|:-
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?????8)
     
  17. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    je hebt aan de linkerkant en aan de rechterkant een vloerknop. de rechter (als je het mechanisme aankijkt) moet je een blok op schuiven (staat er naast), de linker moet je zelf op staan.

    Als je dat doet begint de boel te draaien, wacht tot het platform klaar is met draaien, spring er razendssnel op (terwijl het platform dus aan het terug draaien is) shiet je grapple op het glinsterende deel van het mechanisme en trek het naar je toe. Zorg er voor dat je wel wat afstand neemt van het mechanisme, anders kun je hem niet ver genoeg naar je toe trekken.

    Nu open je de sluizen en kun je verder. Hopelijk helpt dit
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hey, naamsgenoot ;)

    Het is echt een leuke platform/adventure game, ik raad hem van harte aan. Ik speelde hem op hard in iets meer dan 10 uur uit, dus voor de lengte moet je het niet doen. PC versie of xbox 360 versie maakt echt nauwelijks uit, zeker als je op de PC speelt met een wired xbox 360 pad...
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik de eerste sluis heb ik ook al open maar nu de 2e nog... maar waar zit die ? want bij die gang met die ronddraaiende messen kan ik niet meer door omdat die blok er niet meer staat :+
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    whoei vandaag op hard hehaald, steld ook niet veel voor moet ik zeggen. Paar van die time trails gehaald. Nog even en ik heb tombraider volledig uitgewoond ;)

    jeuh complete uitgewoond :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2007

Deel Deze Pagina