tis ook niet zo moeilijk.... maar je moet het ff door hebben met puzzels etc.. heb wel ooit oude tomb raiders gespeeld maar das is in een ver grijs verleden edit... voor degene die alle rewards willen hebben en / of niet verder komen in bolivia check dit filmpje http://video.google.nl/videoplay?docid=-7921961474170234316&q=tomb+raider+legend
ge moet da ook maar weten e daar da ge die blokken moet kapotschieten voor die zilveren award ik heb er nog veel niet maar ik doe daar geen moeite aan ze pff
ik zit alweer vast ik denk in het vierde level ik moet zo een steen van een rad doen denk ik. maar ik weet natuurlijk niet hoe. kan er iemand mij helpen??
ben niet zeker maar als het dat is wat ik denk moet je met dat groot geweer die op het verhoog staat die steen aan stukken schieten.
ja idd dat is ghana .... en die kun je met die machine gun die op dat ''platform'' staat naar beneden schieten
graag gedaan ik weet zelf hoe irritant het is... want ben zelf ook 2 keer vastgelopen als je er niet uit komt kun je ook ff op kwam deze filmpjes tegen toen ik ging kijken hoe ik wel moest lopen in ghana www.video.google.nl www.youtube.com kijken en dan bij zoeken invullen: tomb raider legend + naam level meeste filmpjes duren niet langer als 20 min want het zijn bijna allemaal time trail filmpjes hoop dat je er wat aan hebt
Een vraagje, als je de time trials doet moeten deze op volgorde gebeuren? Want begon met de laatste stage en deed hem in 3min15secs was er door maar kreeg de archievement niet? thx
en als ik nu mijn medals bekijk heb ik er 58 brons en heb toch de 60 archievement, zilver heb ik er 28 en heb de 30 archievement, en goud heb ik er 4 en krijg die van 5
in de laatste stage(het eindgevecht level) krijg je geen achievement. en hoeft ook niet in volgorde,. je hebt het eigenlijk goed gedaan. je hebt nu de one kill shot cheat gekregen. en die heb je eigenlijk wel nodig in de time trials..
vind ik wel meevallen heb tot nu toe iedere time trail gelijk na het uitspelen van een level gedaan... omdat het dan nog goed in me geheugen zit en daar heb je echt geen one shot kill voor nodig .... tis natuurlijk wel makkelijk... moet vandaag / morgen nog even de ghana tt halen en dan op naar kazachstan
de eerste 2 eindbazen gaan ook dood in 1 x. de code hoeft niet natuurlijk:b: maar is wel super makkelijk
Complete the Tomb Raider:Legend adventure with the difficulty level set to "Tomb Raider." klein vraagje, ik heb tomb raider nu op medium uitgespeeld stel ik ga alleen levels 1 voor 1 overnieuw doen (in willekeurige volgorde) op de hard setting (met de replay functie) krijg ik dan die archievement als ik alle lvls op hard gedaan heb? of moet ik een nieuw game beginnen?
denk dat volgorde niet uit maakt maar durf ik niet zeker te zeggen... en die cheats/codes waar moet je die eik invoeren ? menu of gameplay ? want is toch wel handig met die timetrails van kazachstan, england en nepal nog te gaan ....